AC som ej går att stänga av!

volvo_girl
12 juli 2006 · 18 Inlägg

När jag skulle åka hem från jobbet såg jag att AC knappen lös grönt, när jag provade att trycka på den så slutade den inte att lysa grönt, provade då att trycka på knappen som gör att luften cirkulerar runt i bilen, men den gick inte att sätta på. Vad är det som hänt?

Volvo v40 (1997)
ghost_boy83 CREW
12 juli 2006 · 2 594 Inlägg

volvo_girl skrev:
När jag skulle åka hem från jobbet såg jag att AC knappen lös grönt, när jag provade att trycka på den så slutade den inte att lysa grönt, provade då att trycka på knappen som gör att luften cirkulerar runt i bilen, men den gick inte att sätta på. Vad är det som hänt?

din tok fia du har säker vritt så luften kommer på rutan bara så är de på min v70 me

volvo_girl
12 juli 2006 · 18 Inlägg

*s* nej det går inte att stänga av ac:n trycker jag på off så sprutar den kallluft iaf.

Volvo v40 (1997)
ghost_boy83 CREW
12 juli 2006 · 2 594 Inlägg

volvo_girl skrev:
*s* nej det går inte att stänga av ac:n trycker jag på off så sprutar den kallluft iaf.

jo men det gör den om man vrider spjället så all luft kommer mot rutan vrid den till så lufter åker mot dig i stället,

volvo_girl
13 juli 2006 · 18 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

volvo_girl skrev:
*s* nej det går inte att stänga av ac:n trycker jag på off så sprutar den kallluft iaf.

jo men det gör den om man vrider spjället så all luft kommer mot rutan vrid den till så lufter åker mot dig i stället,

HeHe, sorry du hade rätt upptäckte jag igår.... :-\ men hur kommer det sig att det inte går att stänga av AC:n när han är mot fönstret, tycker det verkar ganska så korkat.....
men tack iaf....

Volvo v40 (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang