Chevrolet impala mod. 1869 -64

volvo245_racing
9 maj 2009 · 4 Inlägg

Hejsan smile  undrar om där finns någon som vet om det kom många impala modell 1869 (jönssonligan bilen) till sverige ? skulle varit kul att få mer bilder på hur såna bilar ser ut i inredning / vad det är för motor osv  (vet att där sitter en v8 i dom men inte vad för modell)

har inte hittat många sådana bilar på nätet sad

och om någon vet bra sälj sidor för  cheva jänkare smile

tack på förhand smile

Senast redigerat av volvo245_racing (9 maj 2009)

BESHAN Orginal är för gubbjävlar!
9 maj 2009 · 245 Inlägg

För det första är jönssonligan bilen en 64 impala, du kan kolla in min om du vill se lite mer av en sån.

det finns massvis med impalas på ; www.blocket.se www.classiccars.se är bara att söka på.

volvo245_racing
9 maj 2009 · 4 Inlägg

BESHAN skrev:
För det första är jönssonligan bilen en 64 impala, du kan kolla in min om du vill se lite mer av en sån.

det finns massvis med impalas på ; www.blocket.se www.classiccars.se är bara att söka på.

Din chevis e riktigt fin big_smile

Japp har kollat på blocket efter en sån, men där finns nästan bara 2 dörrars sad även om det också är mkt fina chevor så är jag på jakt efter en 4 dörrars som den i jönssonligan wink  är dålig på jänkarsidor så den som känner för att lägga upp får gärna göra det smile tack på förhand big_smile

t2r
9 maj 2009 · 302 Inlägg
blacken
9 maj 2009 ·

Impala modell 1869?. Hur gammal är den modellen igentligen. Det måste ha varit trångt under läppen på den modellen, med tanke på hur många hästar dom har...big_smile

volvo245_racing
9 maj 2009 · 4 Inlägg

blacken skrev:
Impala modell 1869?. Hur gammal är den modellen igentligen. Det måste ha varit trångt under läppen på den modellen, med tanke på hur många hästar dom har...big_smile

hehe tongue stog så när jag skickade  "dnh350" till 71456 ;P så antar att det är modellbeteckningen;)

volvo245_racing
11 maj 2009 · 4 Inlägg

Någon som vet några bra chevrolet sidor med just impalas 4 dörrars ? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang