Angående: KÖPINGSTRÄFF 5/6 INSTÄLLD!

Filippin Awsome
26 april 2009 · 37 Inlägg

Vill påpeka det SimonImmo och Teddybear sade, Detta var ingen träff arrangerad utav oss som planerar denna träff, detta är bara ett praktexempel på hur jävla illa det sköts när man bara slänger iväg ett sms och låter det vandra men inte ställer sej bakom det när dagen väl är kommen, Som tidigare personer sa, beklagar verkligen bilarna som fick skador!

Det är detta vi vill få bukt med när träffen den 5/6 blir. Vi har pratat med lite klubbar som vill hjälpa till med funkisar och ordningen. Som sagt, detta är det vi eftersträvar att slippa! Hoppas inte detta svinande och 14års syndromet fortsätter så folk blir avskräckta från att komma hit, då vi vill kunna visa att vi kan sköta detta.

Mvh Micke

attackhamster
27 april 2009 · 475 Inlägg

Kom dit till kl 21.00 jag med rx7an... polaren med en Audi Q5 en 09á lungt första 1-2 timmarna..
sen ser jag en IDIOT som kastar en flaska ca 10 meter framför min bil... fick mega panik och insåg att det inte fanns glas i närheten av våra bilar... vi flyttar på dom och ställer oss nu och typ punkt markerar bilarna..   3 gånger så hände det att en person lutar sig mot min bil... VART FAN ÄR RESPEKTEN?  inte ens jag lutar mig mot en annan bil..... nej tack.. aldrig mer!

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
914pwer
27 april 2009 · 2 Inlägg

Jag fattar inte hur man kan vara så jävla omogen och korkad att man dricker kastar glas och skit omkring sig på en sån här spontan träff som skulle kunna vara riktigt trevlig och dra till sig vanliga svenssons
Folk i allmänhet gillar BILTRÄFFAR men blir förbannade när det svinas ner
Tänk om ni som annordnar "träffen" skulle ta ett gäng sopsäckar och städa upp skräpet efter er så skulle det bli mer accepterat
Sen hur en vuxen människa hur full man än är kan sparka på någons bil är enl mig helt ofattbart hmm
Hopps att nästa "träff" blir en riktig bilträff med folk som uppskattar och respekterar andras bilar cool

http://www.magazin24.se/motor/2009/04/2 … id-big-inn

Porsche 914-4 "GT Replika" (1971)
Porsche 911 "sportfolkan" (1975)
ford_orion_RS Eskilstuna
27 april 2009 · 70 Inlägg

Hoppas på att det blir en riktigt lyckad träff.. ser verkligen fram emot att få se riktigt fina bilar och inte folk som dricker och kastar massa glas omkring bilarna..

John87 Stolt Volvoägare
27 april 2009 · 4 913 Inlägg

Skriver upp 5/6 i kalendern så får vi se om man är hemma smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
914pwer
27 april 2009 · 2 Inlägg

ford_orion_RS skrev:
Hoppas på att det blir en riktigt lyckad träff.. ser verkligen fram emot att få se riktigt fina bilar och inte folk som dricker och kastar massa glas omkring bilarna..

Japp det hoppas jag med:)

Porsche 911 "sportfolkan" (1975)
Porsche 914-4 "GT Replika" (1971)
matte_88
28 april 2009 · 204 Inlägg

alla kan juh bita ihop o hålla ut till den stora träffen, ni som har vart i köping dom här 2 sista ggr tycker ja att ni ska komma tillbaka.. nog med skador o fylla det är juh de som ska fixas smile Blueberry från arboga är alltid på plats o hjälper till med nått om de är så big_smile

Sponsorer sökes till Opel Kadett C Caravan GAT/BUSBIL! M50b25
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104379
_Dalle_ Unknown Örebro
28 april 2009 · 291 Inlägg

sugen på att åka dit men nu när man hört vad som händer där så vete fan längre.....:S hur seriös kommer träffen bli??

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Filippin Awsome
28 april 2009 · 37 Inlägg

Hoppas ni kommer tillbaka, vi vill ha er här när vi väl visar upp att vi i köping kan ställa till kalas på bra sätt.


Träffen kommer vara bra arrangerad, vi planerar i skrivande stund detta med en klubb i västerås som vill ställa upp och hjälpa till att annordna, och om det nu är fler som vill ge en hjälpande hand och se till att det blir en bra träff ist för att vara negativa så säg gärna till, allt från ideer till folk som ställer upp och håller ordning är hjärtligt välkommna.

Så, om det är några frågor, om det finns någon som vill hjälpa till så skriv till antingen mej eller till "SimonImmo" här på garaget.

Mvh Micke

Aero_Plus
1 maj 2009 · 62 Inlägg

attackhamster skrev:
Kom dit till kl 21.00 jag med rx7an... polaren med en Audi Q5 en 09á lungt första 1-2 timmarna..
sen ser jag en IDIOT som kastar en flaska ca 10 meter framför min bil... fick mega panik och insåg att det inte fanns glas i närheten av våra bilar... vi flyttar på dom och ställer oss nu och typ punkt markerar bilarna..   3 gånger så hände det att en person lutar sig mot min bil... VART FAN ÄR RESPEKTEN?  inte ens jag lutar mig mot en annan bil..... nej tack.. aldrig mer!

Håller med dig..Det är just därför jag undviker såna träffar..
Det har blivit mer vem som ska supa mer, istället för att visa sin bil och snacka lite skit.
Mvh

FarbrorSaab
15 maj 2009 · 1 Inlägg

Det finns ju en till bra parkering i stan, gammla hemköpsparkeringen på tunadalsgatan

Rille0
16 maj 2009 · 2 021 Inlägg

FarbrorSaab skrev:
Det finns ju en till bra parkering i stan, gammla hemköpsparkeringen på tunadalsgatan

det skulle ju kunna vara ett alternativ, nån som har en källa på att dom verkligen ska bomma igen big inn parkeringen?

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Filippin Awsome
16 maj 2009 · 37 Inlägg

Vår källa, dvs glada Polisen i Köping sade att bommarna kommer komma upp inom snar framtid.. Och, det är markägarna som tröttnat och polisen medlade bara mellan markägaren och "oss", polisen tycker de är kul med träff och dem hjälper gärna till om det ska vara så.

removal PULVERLACKERAR
16 maj 2009 · 605 Inlägg

oj då...är det så stökigt,....tänkte nästan komma men jag kommer nog avstå....Är svårt att stå och titta på någon som kastar glas/lutar sig mot andras bilar OSV..
Skulle ´bli en fet höjdare så han skulle se köping ovan...
Nä, är tråkgt när sånt händer...
Är okej att folk dricker men att vara stupfull på en bilträff är ju idiotisk...
Man är där för att titta på andras bilar och prata lite med folk...
Race är ju ganska kul OM det är ett hämligt race så det inte är en massa folk som står vid sidan av vägen...
Är tråkigt när olyckan är inne, men oftast så får personen skylla sig sj...

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
MackaanP
16 maj 2009 · 31 Inlägg

de var ju bara en tids fråga tills de skulle komma upp bommar vid Big Inn.Man har ju bara väntat på att dom skulle komma upp.
Tänk vad mkt pengar som markägren kommer "SPARA" nu är inte alla "FYLLON" är där och SVINAR ner.Som sagt,nu har ju fyllona förstört ÄNNU EN GÅNG för oss bil intresserade.Undra när det ska ta slut?
Liksom det ända sättet att lidra att de kommer så månfa FYLLON är jju att fixa en träff på dagen,men liksom hur kul är det.Så skärpning köping bor och arboga bor m.m....De är oss det drabbar,inte er själva..

Bad ass boys play´s whit bad ass toy´s.:P
Volvo s70 t5 "M Racing" (1999)
ford_orion_RS Eskilstuna
17 maj 2009 · 70 Inlägg

tråkigt att höra att det vart inställt det är väll typ nästan tack vare fyllon som skräpar ner och svinar runt. En bil träff med bara Fina bilar och inge Alkohol det är en fin träff .. Bilar och Alkohol kan sluta med döden m.m tycker det är bara tråkigt att det finns folk som kastar glas omkring sig.. .." jag som hade sett fram emot en till big inn "

WeDo
17 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Låser här då träffen tydligen är inställd.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang