Eftersnack: ENA-träffen på stora torget i Enköping 6/9

qpon
10 oktober 2008 · 322 Inlägg

kul för dig wink
hoppas din insändare knäcker dom wink

Toyota Corolla "fat squirrel" (1993)
Lexus IS-F "Catbus" (2008)
Oge
12 oktober 2008 ·

Minister skrev:

Aga_Diff skrev:

Minister skrev:
...detta eftersom jag nu är motorkrönikör i vederbörande tidning tongue

Åfan? Grattis då fifan! smile

Tackar tackar! smile

Det var efter att jag mailat dem första gången som de ringde upp och frågade om jag vill skriva motorkrönikor åt dem. Jag gillar att skriva, så visst tongue

Vi får se om Börje svarar på denna insändare. Jag hojtar till så fort jag får reda på det, i så fall.

Fyfan!... det låter ju riktigt jävla nice!

Nafets86
18 oktober 2008 · 821 Inlägg

Det kom ju inget svar på din insändare idag hmm Har han möjligen gett upp?

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Tokken Team dBakuten
24 januari 2009 · 3 453 Inlägg

Lyfter lite här och SKRIKER EFTER EN NY TRÄFF i år kanske? smile

Skriver in mig så fort det finns något att boka hehe..

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Nafets86
24 januari 2009 · 821 Inlägg

jag vet att han har börjat titta på det wink men mer än så vet jag inte!
men det kommer bli en träff iår. var så säker!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
PLindblom
26 januari 2009 · 1 200 Inlägg

Tokken skrev:
Lyfter lite här och SKRIKER EFTER EN NY TRÄFF i år kanske? smile

Skriver in mig så fort det finns något att boka hehe..

Kul att du vill komma tillbaka till den lilla staden i mitten smile Enköpingsposten vill säkerligen göra en uppföljare och bygga på ditt kändisskap lite ytterligare wink

ENA-träffen 2009 blir definitivt av, förhoppningsvis under en skinande sol. Under vintern har jag hört mig för och många företag verkar vara intresserade av att visa upp produkter och tjänster. Jag hoppas även på att kunna få hit en domare och på så vis kunna dela ut fler priser.

Platsen är inte bestämd, men jag har en bra idé som jag ska fördjupa mig i de kommande veckorna. Torget har sina nackdelar, det är omringat och mer eller mindre konstant ockuperat av inbitna enköpingsbor* som inte gillar omväxling, men framförallt är dess utrymme högst begränsat. Platsen jag funderar på ligger ett par hundra meter därifrån, är mycket rymligare och alltid ledig på helgerna. Jag ska fråga vederbörande innan jag berättar mer om det.

Datum är svårt att sätta så pass tidigt, det vore synd att krocka med någon större träff i närheten. Det blir i alla fall tidigare än förra året, medan det fortfarande är sommar.

För att locka dit besökare av den yngsta generationen skulle jag vilja göra något som jag funderade på redan förra året, nämligen att få dit en brandbil (och kanske en polisbil?) som alla knoddar kan få provsitta och klämma på. Jag ska se om det finns någon som har lust att visa upp en sådan. Under de många konversationer jag haft med eventuella sponsorer har ordet bromsbänk kommit upp. Om en sådan kommer dit kan jag tänka mig att några effektmonster följer efter.

Än så länge är inget bestämt, mer än att träffen blir av, men kunde två personer planera och genomföra en lyckad utställning förra året borde vi ha goda chanser att lyckas igen smile

Med vänlig hälsning
Patrik Lindblom

*snittålder = 67(?)

WeDo
26 januari 2009 · 3 390 Inlägg

Om det ska disskuteras en ny träff så ta gärna det i en ny tråd smile

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
27 januari 2009 · 271 Inlägg

Ser verkligen fram emot en ny Ena träff i år!!! smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
TLO
27 januari 2009 · 1 062 Inlägg

Hade tänkt komma med Corradon i år om man är välkommen smile

"You Go, we go!"
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
26 maj 2009 · 271 Inlägg

Blir det någon Enaträff i sommar? Det behövs hända nåt skojj i den här stan!!! big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
FreddeK
26 maj 2009 ·

lilla_tingeling skrev:
Blir det någon Enaträff i sommar? Det behövs hända nåt skojj i den här stan!!! big_smile

// Lena

ja så ni slipper åka till etuna för allt det roliga=) big_smilebig_smilebig_smile

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
26 maj 2009 · 271 Inlägg

Freddeponken skrev:

lilla_tingeling skrev:
Blir det någon Enaträff i sommar? Det behövs hända nåt skojj i den här stan!!! big_smile

// Lena

ja så ni slipper åka till etuna för allt det roliga=) big_smilebig_smilebig_smile

Jajjemensan!!! cool

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
chrizz Administratör
26 maj 2009 · 11 783 Inlägg

Men jisses, det här är en eftersnack-tråd för en träff i slutet på 2008. Inte lyfta sånt smile

Skapa en "Angående: ENA-träff i enköping i år?" eller nått istället.

Mvh Mr Glädjedödare. wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang