Angående: Sammåkning till Lödde idag tor 28/5 ???

HoNkken
28 maj 2009 · 251 Inlägg

Tjeenare Jag Undrar om någon är sugen på sammåk till lödde träffen idag från malmö (OM Vädret håller sig, dem sa det ska vara uppehåll resten av hela dagen) Bara Skriv om någon från malmö är på smile

Ps.

19.00 på jägersro parkering 19.20/19.30 Åker vi mot Lödde

MVH Henke

Eddiie Bmw Fanatiker
28 maj 2009 · 292 Inlägg

Förra torsdagen va inte en käft där

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
HoNkken
28 maj 2009 · 251 Inlägg

Eddiie skrev:
Förra torsdagen va inte en käft där

haha afaan:P d pisse regnade rent ut sagt.. vi körde ditt sen på vägen började det ösregna:P men idag kommer det komma fler

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
28 maj 2009 · 581 Inlägg

Eddiie skrev:
Förra torsdagen va inte en käft där

Då kom du försent......men hela gänget stack "lite" tidigare också... tongue

edit: Kommer...

Senast redigerat av supersupra87 (28 maj 2009)

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
street_racing_90 Audi racing
28 maj 2009 · 634 Inlägg

jag kommer åsså

HoNkken
28 maj 2009 · 251 Inlägg

supersupra87 skrev:

Eddiie skrev:
Förra torsdagen va inte en käft där

Då kom du försent......men hela gänget stack "lite" tidigare också... tongue

edit: Kommer...

Kommer ni till jägers eller direkt till lödde

Tyson_
28 maj 2009 · 22 Inlägg

Ses i lödde!

NAkerman Trucker
28 maj 2009 · 9 Inlägg

Tänkte också köra dit ikväll men undrar hur vädret är hos er i väster?

MVH

Skåne_Jonta
28 maj 2009 · 3 Inlägg

Volvo T-> Sol på västkusten just i detta nu!

När kommer folket dit där och hur länge brukar det hålla på kvällarna?

Bjare
28 maj 2009 · 945 Inlägg

Polisen med sin jävla fartkamera, dom stod där och plockade in.
Hörde dom kritiserade en snubbe för hans kjolpaket även.   

Varför är det så poppis att hänga runt polisen? Därför det gjorde ni alla big_smile
Inte en jäkel ville köra mot mig heller bakom industrin i lödde tongue

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
P-H-G Utbildad proffsamatör
28 maj 2009 · 782 Inlägg

Polisen måste haft ont i armen efter ett tag, fan vad de vevade o hade sig... vevade fan in bil på bil där ett tag... vi fick in en hel del till stadskassan på den sträckan...

Känns som att det inte är lönt att köra till Lödde längre, samma sak som Helsingborg... dags att hitta en ny plats?

Bjare
29 maj 2009 · 945 Inlägg

PointMan skrev:
Polisen måste haft ont i armen efter ett tag, fan vad de vevade o hade sig... vevade fan in bil på bil där ett tag... vi fick in en hel del till stadskassan på den sträckan...

Känns som att det inte är lönt att köra till Lödde längre, samma sak som Helsingborg... dags att hitta en ny plats?

Dom kommer alltid hitta nya platser även, jag tror mer att diskutera en "raceplats" på platsen mellan oss intresserade, sen kör alla iväg på olika håll..   Men jag har också jävligt livlig fantasi smile

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Lilltroll
29 maj 2009 · 5 Inlägg

vad hände med landskrona då ??

Bjare
29 maj 2009 · 945 Inlägg

Lilltroll skrev:
vad hände med landskrona då ??

Där var också folk, men tydligen mötte jag alla när jag skulle hem då dom var på g dit haha.

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
RobinS2
31 maj 2009 · 1 067 Inlägg

PointMan skrev:
Polisen måste haft ont i armen efter ett tag, fan vad de vevade o hade sig... vevade fan in bil på bil där ett tag... vi fick in en hel del till stadskassan på den sträckan...

Känns som att det inte är lönt att köra till Lödde längre, samma sak som Helsingborg... dags att hitta en ny plats?

Håller med känns inte lönt att köra dit mer!  måste ju finnas fler bra ställen tongue

Ingen som har en supra koppling liggandes? min har tyvärr gett upp! sad

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
4 juni 2009 · 581 Inlägg

Blir det något idag (samåkning) ? smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Eisenhut
4 juni 2009 · 1 827 Inlägg

PointMan skrev:
Polisen måste haft ont i armen efter ett tag, fan vad de vevade o hade sig... vevade fan in bil på bil där ett tag... vi fick in en hel del till stadskassan på den sträckan...

Känns som att det inte är lönt att köra till Lödde längre, samma sak som Helsingborg... dags att hitta en ny plats?

Rent spontant så finns det en grym sträcka i Eslöv som användes flitigt förr. En jäkligt bra sträcka om jag får säga mitt.

Betongsuggorna är borttagna... wink

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
krillian
5 juni 2009 · 78 Inlägg

Eisenhut skrev:

PointMan skrev:
Polisen måste haft ont i armen efter ett tag, fan vad de vevade o hade sig... vevade fan in bil på bil där ett tag... vi fick in en hel del till stadskassan på den sträckan...

Känns som att det inte är lönt att köra till Lödde längre, samma sak som Helsingborg... dags att hitta en ny plats?

Rent spontant så finns det en grym sträcka i Eslöv som användes flitigt förr. En jäkligt bra sträcka om jag får säga mitt.

Betongsuggorna är borttagna... wink

och den sträckan kan även jag intyga är väldigt bra då man kan komma runt UTAN att köra mot "race'n"

WeDo
5 juni 2009 · 3 390 Inlägg

Återigen:

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang