Intresse-koll för en kort dokumentär om bil-entusiaster

BlueStripe
7 juni 2009 · 11 Inlägg

Sarge skrev:
Jag tycker att det låter som en strålande idé att försöka dokumentera bilkulturen - folket, bilarna etc. Som flera tidigare har sagt, med ett väl genomtänkt upplägg kan det nog bli riktigt bra.

En möjlig vinkel kanske kan vara att kolla på hur olika människor är som lever i bilkulturen - från riktiga hardcore bilbyggare som lever och andas sina projekt till vanliga Svenssons som småstylar sina bilar, hur alla olika typer av entusiaster sedan samlas och umgås på bilträffar, och trots sina olika förhållningssätt till bilar skapar någon slags stor familj. Typ.

du sa det mannen , jag tror vi alla tänker samma om hur det här projektet skulle kunna tänkas bli. kul att få så mycket positiv respons från er. Jag måste snacka ihop mig med mitt crew , och planera lite. Det kommer att bli svårt att välja ut dom handfulla som får lite mer fokus på sig. Det finns så många trevliga personer här med fina bilar. smile

240boy
7 juni 2009 · 471 Inlägg

jag skulle gärna vilja få den färdiga produkten sen om de går att typ skicka eller nått smile förövrigt så låter det som en skitbra ide! smile synd att man inte bor i sthlm.. hmm

Skiiit du nedde ! ;)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
7 juni 2009 · 1 177 Inlägg

Jag skulle mer än gärna se folk som filmar och intervjuar, samt dokumenterar bil-entusiast-livet.

Jag skulle inte heller tacka nej till att ställa upp!!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
BlueStripe
10 juni 2009 · 11 Inlägg

jaha , gott folk. jag har funderat lite på upplägget nu. kan lägga ut manuset till allas beskådan när den är klar , då kan ni bestämma er om ni vill vara med.

Masterworks
10 juni 2009 ·

BlueStripe skrev:
jaha , gott folk. jag har funderat lite på upplägget nu. kan lägga ut manuset till allas beskådan när den är klar , då kan ni bestämma er om ni vill vara med.

Mycket intressant! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang