Hjälp med Lackering av 850

LuddEo21
16 juni 2009 · 35 Inlägg

Hej, undrar om någon vet vad det kostar att lacka om min 850 i västerås, finns det något billigt bra ställe?
Jag har inte så mycket pengar. jag kan slipa ner och så själv, vad tror ni det kostar?

Thaien
16 juni 2009 · 933 Inlägg

LuddEo21 skrev:
Hej, undrar om någon vet vad det kostar att lacka om min 850 i västerås, finns det något billigt bra ställe?
Jag har inte så mycket pengar. jag kan slipa ner och så själv, vad tror ni det kostar?

Jag har ingen anning men det går säkert på 7 papp

BMW M5 (1999)
kenny_crx
16 juni 2009 · 836 Inlägg

mitt råd e mer om du inte har så mycket pengar så lägg för fan inte ner pengar på att omlackera din volvo hos en seriös lackerare! bättre du tar och fixar rost och köper färg och gör det själv

Honda CRX "Sparkles" (1988)
LuddEo21
16 juni 2009 · 35 Inlägg

kenny_crx skrev:
mitt råd e mer om du inte har så mycket pengar så lägg för fan inte ner pengar på att omlackera din volvo hos en seriös lackerare! bättre du tar och fixar rost och köper färg och gör det själv

Okej men var köper jag bra billig färg och vad sa jag ha för spruta tycker du?

kenny_crx
17 juni 2009 · 836 Inlägg

jag kan fixa vanlig färg för typ 200 spänn litern men var du ska fixa din vet jag inte riktigt smile sprutan e väl mycket beroende på vad du ska ha för färg om det ska vara metallic eller vad det ska vara...ingen expert men vad jag själv förstått så e det så i alla fall..olika munstycken och liknande..

Honda CRX "Sparkles" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang