Ta bort skärmblinkers går det igenom på SBP?

sir_daniel www.kudoz.se
29 juni 2009 · 3 802 Inlägg

Oval modell      42-410     99,90 kr             
Rektangulär modell      42-411     99,90 kr

Froborg
30 juni 2009 · 323 Inlägg

LillNaisarn skrev:

Phaetoon skrev:
http://www20.vv.se/vvfs/htm/2007nr307.htm#_Toc180472600

Kanske jag som är antingen dum eller jag som är blind som inte ser det ?

78 §   Bil av 1986 eller senare års modell skall ha en körriktningsvisare (kategori 5) på vardera sidan som avger orangegult ljus åt sidan

Senast redigerat av Froborg (30 juni 2009)

Ford Thunderbird "Turbo Coupe" (1984)
D_Carlsson Bonntrimmare
30 juni 2009 · 620 Inlägg

Min E30 har ngnsorts dispans för sidoblinkers så jag behöver inte ha det. det är en -90 å den är importerad -93 som flyttgods

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
Froborg
30 juni 2009 · 323 Inlägg

D_Carlsson skrev:
Min E30 har ngnsorts dispans för sidoblinkers så jag behöver inte ha det. det är en -90 å den är importerad -93 som flyttgods

Så fort det står flyttgods så finns det knappt några krav på bilen.

Ford Thunderbird "Turbo Coupe" (1984)
LillNaisarn
30 juni 2009 ·

sir_daniel skrev:
Oval modell      42-410     99,90 kr             
Rektangulär modell      42-411     99,90 kr

Tackar & Bockar så hjärligt mycket, blir att skriva ner det nu och kika imorgon om det finns på b-tema.

Froborg skrev:
78 §   Bil av 1986 eller senare års modell skall ha en körriktningsvisare (kategori 5) på vardera sidan som avger orangegult ljus åt sidan

Då var det jag som var blind, tack för ditt svar!

NeOx Saab 9-3 bioPOWER
3 juli 2009 · 463 Inlägg

Froborg skrev:

D_Carlsson skrev:
Min E30 har ngnsorts dispans för sidoblinkers så jag behöver inte ha det. det är en -90 å den är importerad -93 som flyttgods

Så fort det står flyttgods så finns det knappt några krav på bilen.

Är det dyrare att ta in en bil som flyttgods då eller? borde ju ändå vara liknande regler... menar en vanlig bil som är importerad måste ju vara helt i orginalskick för att gå igenom regbesiktningen.. inte ens ett öppet sportluftfilter är godkänt...

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Froborg
3 juli 2009 · 323 Inlägg

NeOx skrev:

Froborg skrev:

D_Carlsson skrev:
Min E30 har ngnsorts dispans för sidoblinkers så jag behöver inte ha det. det är en -90 å den är importerad -93 som flyttgods

Så fort det står flyttgods så finns det knappt några krav på bilen.

Är det dyrare att ta in en bil som flyttgods då eller? borde ju ändå vara liknande regler... menar en vanlig bil som är importerad måste ju vara helt i orginalskick för att gå igenom regbesiktningen.. inte ens ett öppet sportluftfilter är godkänt...

För att kunna ta in en bil som flyttgods så måste man har varit skriven i de landet som bilen ska tas ifrån och flytta till sverige. har för mig att man måste vara skriven i de landet minst ett år också.

Ford Thunderbird "Turbo Coupe" (1984)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang