Lågnivåutgång till Saab AS3?

Wiz
5 juli 2005 · 54 Inlägg

SKulle idag slänga in min aktiva subba och körde ner till Saab verkstaden för att köpa nåon form av konverter sladd för att få lågnivå utgång på Saab AS3 stereon. Tyvärr visste killarna där nere lika mycket om billjud som min morsa, vilket begränsar sig till On / off samt viss volym justering.
I alla fall fick jag ut konsollen och hittade inga lågnivå utgångar. Fanns inga utgångar lediga what so ever. Väl fanns det en sladd på Saab som ger 4 lågnivå utgångar, men den kontakten var redan upptagen av någon annan sladd som jag inte riktigt vad det är bak på konsolen. Någon som har en lösning på mitt lilla problem?

pim_knorren
5 juli 2005 · 30 Inlägg

kolla under höger eller vänster fram stol det ska ligga ett slutsteg där..

Volvo R 4-ever
Wiz
5 juli 2005 · 54 Inlägg

pim_knorren skrev:
kolla under höger eller vänster fram stol det ska ligga ett slutsteg där..

Ohh! härligt! Ska ner o kolla first thing i morgon!
Tackar!

tobbe.77
5 juli 2005 · 96 Inlägg

finns inget slutsteg under nån stol... slutsteget sitter mot mittkonsolen på Passagerarsidan. bara skruva bort kåpan som sitter där.

Wiz
5 juli 2005 · 54 Inlägg

tobbe.77 skrev:
finns inget slutsteg under nån stol... slutsteget sitter mot mittkonsolen på Passagerarsidan. bara skruva bort kåpan som sitter där.

Öhh VA ?  vilken kåpa? Vart menar du, vid passagerarsidans benutrymma mot mitt konsollen eller? Har inte varit nere o gluttat ännu men är strax på G smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang