Nån med skärm i taket? hur har ni fäst den?

ScottaN Medlem 5280
1 augusti 2006 · 552 Inlägg

Som topicen.. Hur har ni fäst tv skärmen i taket i eran bil? Är sugen på att skaffa en men fattar inte hur jag ska få den att sitta bra..

Kenny-83 Företagare & YouTuber
1 augusti 2006 · 1 940 Inlägg

ett tips för alla som ska skaffa sån skärm kan vara att tänka på om man har sollucka som man skuter in i taket, jag tänkte skaffa mig en sån men det kan nog bli svårt med solluckan sad, kanske man kan bygga en stålram runtom sollucka eller nå, bra fråga, vill ochså veta hur man fästen den!

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Astra_power YAMAHA
1 augusti 2006 · 81 Inlägg

sitter den inte bara utanpå tyget då? Såfall borde det ju gå med sollucka.. kanske kan limma nån playwood i plåt taket som man sen kan skruva i?

sir_daniel www.kudoz.se
1 augusti 2006 · 3 802 Inlägg

vet folk som har plastat (glasfiberväv och polyesterplast) för att styva upp delen där man ska skruva (och lite runtomkring)

LillNaisarn
1 augusti 2006 ·

om man har taklucka och vill att det ska sitta ordentligt så är det nästan ett måste att plasta... har själv monterat en 17" skärm i taket , ska själv plasta fast den...

xisten sixten
1 augusti 2006 · 252 Inlägg

oftast går de en balk mellan B-stolparna som man brukar skruva i....

Xoff Volvo tönt... =)
2 augusti 2006 · 2 344 Inlägg

annars brukar man ju bara lägga en liten spånskive bit ovanför innertaket som man sedan skruvar igenom å i... ganska simpelt...

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
ScottaN Medlem 5280
2 augusti 2006 · 552 Inlägg

Är det svårt att montera ner ett tak då?

Kenny-83 Företagare & YouTuber
2 augusti 2006 · 1 940 Inlägg

ScottaN skrev:
Är det svårt att montera ner ett tak då?

Beror väll mycket på bilen, ja mena i vissa bilar måste man montera lös hela jävla fronten för att byta en framlampa medans de tar inte mer and 2 minuter att byta på en annan bil (me andra ord, kan vara ett mindre hellvette ^^).

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
ScottaN Medlem 5280
2 augusti 2006 · 552 Inlägg

ok ingen som vet hur det är på en saab 9-5 sedan?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang