Angående: One day at the "halkbana", Eksjö 8/8

floztyle
2 augusti 2009 · 47 Inlägg

jag och tjejen vill komma men som sgt betalar inte i förväg men om de blir av kommer vi ner och kör lite:)

....floztyle is the shit.....
Nissan Silvia S15 Spec-R "SPEEDI" (1999)
Tenacious_Dboy Eksjö
3 augusti 2009 · 346 Inlägg

hörde att det bara var två st som betalade så det blir nog inget denna gång, men helgen efter ska tydligen Pro-racing hyra banan och tror att dom som är intresserade är välkommna även då, vet dock inget om pris och så vidare kolla i forumet.

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Team-Adolfsson Gödseldräng
3 augusti 2009 · 4 529 Inlägg

Tenacious_Dboy skrev:
hörde att det bara var två st som betalade så det blir nog inget denna gång, men helgen efter ska tydligen Pro-racing hyra banan och tror att dom som är intresserade är välkommna även då, vet dock inget om pris och så vidare kolla i forumet.

aldrig att man betalar 450kr åt pro racing mad
250kr plus endagslicens på 150kr rena jävla rånet neutral

Pan
3 augusti 2009 ·

Måste fan ha ihop kärran nu blir galen!!! Måste ta oskulden på bilträff med egen bil. Finns Pro Racings uppe i evenemang?

Ljungstrom
3 augusti 2009 · 90 Inlägg

Men vi kan väl köra på den gammla banan som vi brukar. Det borde ju gå ihop sig denna gången

nissan silvia Projekt-tråd
Abby
4 augusti 2009 · 3 Inlägg

Inte för att va sån men skriv ut lite tydligare hur man ska betala! har skickat ett mail men har ju inte fått nåt svar! men blir de nåt på lörda så kommer ja! fan måste ju pressa skiten lite! big_smile

xline
4 augusti 2009 · 3 Inlägg

tyvär har jag inte haft internet men som tur e så har vi en bra vän som Tenacious_Dboy som har ställt upp å svarat på det han kan.
Det blir ingen halkbana för det var för några vi gör inte detta för någon vinning som andra som tar 400 kr vi vill bara ha kul å träffa nytt folk
nästa gång hoppas jag fler vill komma å ska se om vi kan ordna så ni slipper betala hela summan när ni anmäler er skriv gärna till mig här på garaget va ni undrar över å hur det kan bli bättre 
MVH B R E
Andreas
Jeff
Micke

Nissan Skyline R34 GTT "Nusse" (2000)
Ottosson_V
14 augusti 2009 · 98 Inlägg

Händer det något snart igen eller? tongue Blir lite sugen på att gasa xD

WeDo
14 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Låser då träffen har varit.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang