Köpråd: Billig bil?

_Palmen
8 augusti 2006 · 306 Inlägg

Har något förslag som är billig att äga, köpa och att köra men inte ser för jävlig ut och går attt köra med!

*trix i rubriken. /jonTe/ Moderator

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se
hansson_1985
8 augusti 2006 · 106 Inlägg

en mazda 323:a 87 eller nått sånt.. ja hade en sån innan ja köpta min a4..
90 hästar och väger inte så mycket.. kul som fan att köra.. men väghålningen va inget att hurra för.. inte om man gämför me min a4 som har sport chassi iallafall.. men den kåstar inte många kronor att köpa eller att äga

///hansson

Tuffhaggman
8 augusti 2006 · 864 Inlägg

hansson_1985 skrev:
en mazda 323:a 87 eller nått sånt.. ja hade en sån innan ja köpta min a4..
90 hästar och väger inte så mycket.. kul som fan att köra.. men väghålningen va inget att hurra för.. inte om man gämför me min a4 som har sport chassi iallafall.. men den kåstar inte många kronor att köpa eller att äga

///hansson

Varför inte en 323f isf som har runt 120-130hk, borde väl va relativt pigg....

_Palmen
8 augusti 2006 · 306 Inlägg

Okey men det kanske man ska kolla på! Men F modellen räknas väll fortfarande som "sport bil" så den är väll lite dyrare i försäkring? Någon som vet va en golf drar i soppa?

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se
hansson_1985
8 augusti 2006 · 106 Inlägg

Tuffhaggman skrev:

hansson_1985 skrev:
en mazda 323:a 87 eller nått sånt.. ja hade en sån innan ja köpta min a4..
90 hästar och väger inte så mycket.. kul som fan att köra.. men väghålningen va inget att hurra för.. inte om man gämför me min a4 som har sport chassi iallafall.. men den kåstar inte många kronor att köpa eller att äga

///hansson

Varför inte en 323f isf som har runt 120-130hk, borde väl va relativt pigg....

jo men den kostar också typ 7-8000 mer.. men vist är den en roligare bil.. de håller ja me om..

Wee
9 augusti 2006 · 501 Inlägg

Min flickvän har en mazda 323f.. Den är INTE dyr i försäkring tongue

OBS: Ironi
hydromatics
9 augusti 2006 · 41 Inlägg

Honda civic 88-91, grymt bra bilar, motor och låda i världsklass. Billiga att äga, ser någorlunda sportiga ut.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang