expect1991 skrev:
Sorry om folk tog illa upp, det var inte min mening. Jag skrev "röda bilen" för att jag inte hann kolla exakt vad det var för bil. Volk fälgar om jag ser rätt, Bilen är en Honda CRX.
När jag säger att bilarna inte var JDM jämför jag med det cleana japanska som man sett massor av i JDM tråden, men smaken är som baken, delad.
Ingen fara grabben, men bara så du vet så är det buddyclub fälgar.
Om man säger såhär, när jag började "styla" JDM så gick diskussionen vad JDM var helt enkelt pga att ingen hört talas om det innan. Vad det är, vad det står för, vad det var när det började och vad det är idag har iaf jag stenkoll på (nu pratar jag om den amerikanska scenen). Detta är ingenting jag tänker diskutera längre då det ändå inte är någon som lyssnar. Jag kör mitt egna race och det gick tydligen hem denna gången.
Bolek: tack så mycket mannen
EDIT: Enligt mig var ju inte min bil den snyggaste "JDM" bilen utan Malkolms Accord "euroR". Mycket mer gjort och med mycket fint godis men tyvärr kräver den ju ett mer tränat öga än min. Hade jag fått rösta på oss också så vet jag vad jag hade röstat på iaf om man säger så.
Senast redigerat av Eisenhut (24 augusti 2009)
Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two