Hej då var man här igen med den andra golfen för våren Lite bilder från lördagskväll i hallstahammar Bilen finns även här TripleC Är det nån som vill bilen fotat bara släng iväg ett PM vet ja
1.
2.
3.
4.
5. Carbon i lyktorna annars kan de kvetta!!
6. Lite vidvinkel såklart, var ett tag sen den kom ur väskan ^^
7. Denna ser lite suddig ut i thumb
8.
9.
Senast redigerat av nightstalker (18 maj 2009)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Var det bekvämt på marken när du fotade fälgen? Man får massa olika vinklar på hur du ligger
HAHA..jag gillar slicka backen när jag fotar
Hehe, gött! Får la se till att fota på nåt riktigt lerigt ställa nästa gång då!
Skämt å sido! Snygga bilder som vanligt! Tummen upp! Tror nog jag favoriserar vidvinkelbilden mest.
Hehe ja nicke du får gärna fota min bil där det finns lera hahahaha tack för dem fina bilderna hoppas du får i gång blixten till nesta gång du är här uppe vem vet då kanske du får köra en veilside III nissan 350Z GT:P
Hehe, gött! Får la se till att fota på nåt riktigt lerigt ställa nästa gång då!
Skämt å sido! Snygga bilder som vanligt! Tummen upp! Tror nog jag favoriserar vidvinkelbilden mest.
Hehe ja nicke du får gärna fota min bil där det finns lera hahahaha tack för dem fina bilderna hoppas du får i gång blixten till nesta gång du är här uppe vem vet då kanske du får köra en veilside III nissan 350Z GT:P
Ja nästa gång ska du ha din nissan
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!