Billjud till Volvo 850

Bamse940Ltt
31 augusti 2009 ·

Team Spån hjälper gärna till på alla sätt o vis om du vill. bara o fråga ngn av oss så ska vi ta fram ngt bra enligt önskemål smile vi är ju borås tävlingsteam i billjud wink


mvh bamse

kalle_kalle
31 augusti 2009 · 2 914 Inlägg

attityds_problem skrev:

Freddab skrev:
har en keenwood huvudenhet en keenwood 12 bas och ett keenwood 600watts slutsteg till min 850.. spelade 128,3 db och det är uppmätt av sound and style i linköping smile så det går o få basen att trycka på i en 850..

1 år och 6månader sen den här tråden var aktiv. men klart det går att spela högt i alla bilar det mesta sitter i bygget inte i produkterna. och 128,3db är inte mycket

han kanske tycker det är mycket och det är mycket för oss som inte kan lägga ut så väldans mycket pengar på våran stereo i bilen wink
som är glada över det lilla vi får wink

attityds_problem
31 augusti 2009 · 199 Inlägg

kalle_kalle skrev:

attityds_problem skrev:

Freddab skrev:
har en keenwood huvudenhet en keenwood 12 bas och ett keenwood 600watts slutsteg till min 850.. spelade 128,3 db och det är uppmätt av sound and style i linköping smile så det går o få basen att trycka på i en 850..

1 år och 6månader sen den här tråden var aktiv. men klart det går att spela högt i alla bilar det mesta sitter i bygget inte i produkterna. och 128,3db är inte mycket

han kanske tycker det är mycket och det är mycket för oss som inte kan lägga ut så väldans mycket pengar på våran stereo i bilen wink
som är glada över det lilla vi får wink

det är inte mycket, jag spelade 139,9 med 2st 8" basar och 1000w, och det var inget jag var nöjd med då installationen inte var bra, jag menar på att billiga saker med en bra installation är bättre än dyra saker och en dålig installation. finns folk som spelar högt med saker som ni har råd med wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang