klarade uppkörningen idag!=)

Floodie Elektriker
13 augusti 2006 · 48 Inlägg

Som rubriken lyder så klarade jag uppkörningen idag (lördag) och vill nu ha tips på vilken bil jag ska köpa...? har funderat på en 740 tic... bra eller dåligt val?
Vad ska man kolla på?!

MVH Stefan

precision
13 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

är ett bra val som första bil . dock går dom lite dyrt men men
kolal
rost
annars är det väl de vanliga . motor ,missljud . turbons skick . inte för att en sådan turbo kostar mkt men ändå .

försök o hitta någon Orginal 740 turbo som det inte har varit 10st 18åringar o lekt med .

Martin 9-3 Fisketokig
13 augusti 2006 · 2 997 Inlägg

Grattis då big_smile

Satsa på rejäl motor ifrån början smile

Vad är det för prisklass?

Idag ca 2-3 månaders väntan på en ny Evo men då får du en rolig vinterbil istället om du orkar vänta.

Fick vänta 10veckor på min förstabil från beställning till leverans och det var jobbiga veckor sad

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
VW_Jens
13 augusti 2006 · 608 Inlägg

grattis grattis! ja tycker du ska köpa en 740 tic! du hittar dom ganska blligt och så håller dom,och man får dom att gå riktigt bra, delarna är inte så dyra om nånting far sönder och så hittar man saker till dom på varje skrot isåfall. ända nackdelen e att dom dricker lite väl mycke bensin!

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
dusty Living in the fastlane
13 augusti 2006 · 2 616 Inlägg

grattis smile tycker me du ska börja med en 740 lättmekade vet inte hur mycket du kan om bilar men bra att börja med en bil som är lätt att pilla med

UnderBilen Avstängd
13 augusti 2006 · 121 Inlägg

njaee... 740 e ju inte direkt snygga.Tycker nog SAAB 900, Opel Calibra, Nissan 200sx eller Ford Probe..

Swedish And Japanesee engineering in da house
Ronnie.L
13 augusti 2006 · 914 Inlägg

en crx,240,en peugeot 205 eller dylikt är lämpligt att ha som första bil. En 740 funkar bra med men tycker personligen dom 3 jag nämde ser bättre ut/är roligare att köra än en 740.

Och grattis till att ha klarat uppkörningen.

Senast redigerat av Ronnie.L (13 augusti 2006)

Floodie Elektriker
16 augusti 2006 · 48 Inlägg

tjena!
tack för alla svaren!
kollade lite på 740 tic men finns inga i min prisklass så man får vänta me sån tills man har jobb... tongue

Kollade dessutom min försäkringspremie och den e inte och leka med tongue över 8 papp för enbart trafikförsäkring tongue

MVH Stefan

Fernicus Kejsare
17 augusti 2006 · 547 Inlägg

Grattis smile.. Själv fick jag mina första böter idag big_smile

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
olagbg OLAGBG
17 augusti 2006 · 596 Inlägg

gratiis grattis... kommer ihåg min uoppkörninge  när man klarade den,..   sån känsla,,,

OLAGBG
VOLVO
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang