Smitare kvaddade bilar (Katrineholm/Bie)

SaaB_Turbo
10 oktober 2009 · 336 Inlägg

"En man i Didrikstorp fick under onsdagskvällen två bilar påkörda och förstörda av smitare. En bil blev så skadad att den blev tvungen att skrotas, den andra fick omfattande skador.

Det var mannens fru som på torsdagsmorgonen upptäckte att någon kört på bilarna som stod parkerade utanför huset. Under onsdagskvällen paret hört bilar köra förbi i hög hastighet.

Mannen hade köpt bilarna för att rusta upp dem och sedan sälja dem vidare. Han uppskattar att han förlorat runt 30 000 kronor på smitningsolyckan i förlorade intäkter. Händelsen är polisanmäld. "

Saxat från lokaltidningen, är det någon som vet något om detta så hör gärna av er.
Det ska vara 2 bilar som körde på dom andra 2 och borde ha fått skapliga skador, dom mejade inte bara ner 2 bilar utan flyttade en skaplig sten och körde ner en vägskylt så skador finns det på dessa bilar som körde av vägen.

Hornet85
10 oktober 2009 ·

Låter som att skaddorna skulle vara så allvarliga att dom själva inte kunnat köra från platsen?

FireTraXX DFFL
10 oktober 2009 · 9 020 Inlägg

Låter som försäkringsbedrägeri.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
SaaB_Turbo
10 oktober 2009 · 336 Inlägg

Hornet85 skrev:
Låter som att skaddorna skulle vara så allvarliga att dom själva inte kunnat köra från platsen?

Man tycker inte det, och det låg inte en del kvar utom lite glas, så dom måste ha plockat upp efter sig.

SaaB_Turbo
10 oktober 2009 · 336 Inlägg

FireTraXX skrev:
Låter som försäkringsbedrägeri.

Blir jävligt svårt när bilarna var avställda och oförsäkrade, dryga kommentarer kan du hålla för dig själv!

Gloremir hmmmm
10 oktober 2009 · 1 094 Inlägg

idag när jag var påväg ut mot bie för o checka rally mötte jag en röd volvo 945 med blå huv som var total tryckt i fronten. den högra sidan.

typ som om han tryckt en stople precis där framlyset sitter. vet inte om det kan vara till någon hjälp.

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
FireTraXX DFFL
10 oktober 2009 · 9 020 Inlägg

SaaB_Turbo skrev:

FireTraXX skrev:
Låter som försäkringsbedrägeri.

Blir jävligt svårt när bilarna var avställda och oförsäkrade, dryga kommentarer kan du hålla för dig själv!

When i'm wrong, I'm wrong.

Men detta är en av många saker folk gör för att få ut försäkringspengar, så att det var min första tanke är inte konstigt.

Tråkigt läge iallafall, men ingen lär åka fast.
Säkert någon som stulit en rishög och kört sönder allt han hittat.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Michkijn Tangentbordsriddare
12 oktober 2009 · 1 825 Inlägg

Ska hålla ögonen öppna. bor ju i kattne.

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
master_-
13 oktober 2009 · 730 Inlägg

Finns gått om idioter i detta land.

ManDinga
15 oktober 2009 · 50 Inlägg

Va fan hände här? Va hände med mina inlägg webbmaster? Ska du inte ta bort ovanstående kommentar oxå!?

Turbofrälst!
Volvo 142 (1972)
MilleN
15 oktober 2009 · 9 108 Inlägg

ManDinga skrev:
Va fan hände här? Va hände med mina inlägg webbmaster? Ska du inte ta bort ovanstående kommentar oxå!?

Dina totalt onödiga inlägg raderades och du fick även en informationsnote om det men det räckte inte? Lägg ner med alla onödiga kommentarer helt enkelt. Syftar även på andra trådar.

_T5
22 oktober 2009 · 31 Inlägg

Min Golf har med råkat ut för en smitare. sad Inte kul alls.

Honda CIVIC 1.8 Sport iVtec "BlackPearl" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang