Låtar med bass... Delad Spotify spellista

maco
3 december 2009 · 1 207 Inlägg

Först och främst, om detta är fel forumsdel så får gärna moderator/admin flytta den.

Efter att ha läst http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=140125 fann jag att det var svårt att få en uppfattning om låtarna snabbt.

Därför valde jag att försöka leta reda på alla låtar och lägga dem i en playlist som är collaborative. Med detta menas att alla med ett spotify account kan ladda in spellistan och lägga till låtar som de tycker bör vara där.

Vissa låtar var svåra att hitta iom att många rappare och band går i grupper med andra namn osv. Jag hittade kanske bara 90% Jag valde även att ta med alla låtar som stod i tråden oavsett om jag tyckte de hade bas eller om de var "bra". Jag valde bara lägga in enskilda låtar och inte hela album.

I skrivande stund är det 172 låtar (12,1h) ren bas. smile

Nu är det därmed fritt fram att dela med er av era spotify-basar-låtar. Se bara till att kolla upp så att den inte finns där redan.

Länken till spellistan: http://open.spotify.com/user/saabmackan … bjdkLagpv4

Hoppas att detta hjälper någon iaf.

!OBS! JAG HAR INGEN SPOTIFY INVITE ATT GE BORT OCH JAG KAN INTE GE DIG HJÄLP OM HUR DU SKAFFAR DET !OBS!

teamvolvoracing Trucker
3 december 2009 · 1 220 Inlägg

här kan alla som inte ha spotify skaffa det gratis smile  http://slempa.com/spotify-invites

Vissa är bara bättre än andra!
stahre
3 december 2009 ·

Nice!

maco
3 december 2009 · 1 207 Inlägg

stahre skrev:
Nice!

Fungerar det? Det är nämligen första gången jag gör en sådan lista så jag är lite osäker om hur det fungerar. Feedback please.

stahre
3 december 2009 ·

Funkar galant, markerade alla och la in som en ny spellista som fick heta BAS wink

Saandberg
3 december 2009 · 106 Inlägg

Taaack! mkt bra musik!
/Micke.

Volvo Räcing
ChriZtoffer GAS democar 2018!
3 december 2009 · 8 744 Inlägg

stahre skrev:
Funkar galant, markerade alla och la in som en ny spellista som fick heta BAS wink

Annars så kan man bara öppna länken och sen klicka på den lilla knappen "lägg till som spellista" längst upp till höger. wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
teamvolvoracing Trucker
3 december 2009 · 1 220 Inlägg

funkar utmärkt! sitter å poppar nu

Vissa är bara bättre än andra!
snipercat
3 december 2009 · 669 Inlägg

är det helt gratis? kan jag spara låtarna på datorn så jag kan langa upp dom på skiva å spela i bilen? smile

stahre
3 december 2009 ·

snipercat skrev:
är det helt gratis? kan jag spara låtarna på datorn så jag kan langa upp dom på skiva å spela i bilen? smile

Njae, det är en spellista som man kan ha om man har spotify, på nåt vänster ska det gå att föra över låtarna från sy så man kan bränna ner men har inte en aning om hur man gör

stahre
3 december 2009 ·

ChriZtoffer skrev:

stahre skrev:
Funkar galant, markerade alla och la in som en ny spellista som fick heta BAS wink

Annars så kan man bara öppna länken och sen klicka på den lilla knappen "lägg till som spellista" längst upp till höger. wink

ähh petig wink

christofer_k Vorsprung durch Technik
3 december 2009 · 2 432 Inlägg

e ju bara 20 låtar i listan.  sitter just nu å lägger över låtarna till usb minne;)

Senast redigerat av christofer_k (3 december 2009)

snipercat
3 december 2009 · 669 Inlägg

är det inte helt gratis??????

stahre
3 december 2009 ·

christofer_k skrev:
e ju bara 20 låtar i listan.  sitter just nu å lägger över låtarna till usb minne;)

Hur fan gör man det?

stahre
3 december 2009 ·

snipercat skrev:
är det inte helt gratis??????

Jo så vida du inte fixar spotify premium, det finns en gratis version också. Men då måste du fixa en invite

Holmii Nästan Maskiningenjör
3 december 2009 · 399 Inlägg

stahre skrev:

christofer_k skrev:
e ju bara 20 låtar i listan.  sitter just nu å lägger över låtarna till usb minne;)

Hur fan gör man det?

Det finns program som spelar in ljudet på ditt ljudkort och gör om dem till mp3, så du måste spela upp låterna för att få dem på mp3 smile

Senast redigerat av Holmii (3 december 2009)

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
stahre
3 december 2009 ·

vad för program är det? o måste man ha något speciellt ljudkort?

Kanelbullen
3 december 2009 · 1 722 Inlägg

vad för program ?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
snipercat
3 december 2009 · 669 Inlägg

precis vad för program?

Sjoberg_W
3 december 2009 · 141 Inlägg

Googla spotify ripper så ska ni nog hitta

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang