Idioter utan hänsyn till andras bilar....

IceEyes Varningar: För många..
13 december 2009 · 2 552 Inlägg

InZan3 skrev:

IceEyes skrev:
Håller med FireTraXX.


Om inte risken för böter fanns så skulle jag också parkera på h-parkeringen.

Då ska jag nog ta och be min polaren parkera sin "lilla" scania brevid dig så jag kan hoppa ur.. lovar dig.. det blir inga dörruppslag.. men fina bucklor i taket kommer du att få...

Ge fan i handikapp plats och lastzon om du inte har tillstånd eller ärende som kräver det...
Min mening och moral i det hela är: kan du inte trafik vett eller trafik regler så har du fan inte i trafiken att göra.

/Son till en rullstolsbunden.

Gnäll på bäst du vill, det ändrar ingentning, absolut ingenting smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
kolvas
13 december 2009 · 4 001 Inlägg

Arnie skrev:
jag ställer mig så när affären det går där det finns 2 platser . Enda sen jag fick min första buckla på min första bil ( 5 år sen ) har jag ställt mig över 2 parkeringsplatser. fått en del skit av div kärringar och moralfolk men ber dom sköta sitt.  inte EN p bot dock big_smile

visst är det lite retfullt med parkeringsskador och de flesta parkeringsplatser är för smala men när någon taar upp 2 platser eller parkerar som en idiot så händer det att jag parkerar VÄLDIGT nära den bilen.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
blacken
13 december 2009 ·

IceEyes skrev:

InZan3 skrev:

IceEyes skrev:
Håller med FireTraXX.


Om inte risken för böter fanns så skulle jag också parkera på h-parkeringen.

Då ska jag nog ta och be min polaren parkera sin "lilla" scania brevid dig så jag kan hoppa ur.. lovar dig.. det blir inga dörruppslag.. men fina bucklor i taket kommer du att få...

Ge fan i handikapp plats och lastzon om du inte har tillstånd eller ärende som kräver det...
Min mening och moral i det hela är: kan du inte trafik vett eller trafik regler så har du fan inte i trafiken att göra.

/Son till en rullstolsbunden.

Gnäll på bäst du vill, det ändrar ingentning, absolut ingenting smile

Med den attityden så skall du omedelbart lämna i din svänglapp, du är icke mogen, lämplig eller intelligent nog för att inneha ett körkort eller få framföra ett fordon i trafik..

Keller Hamster
13 december 2009 · 817 Inlägg

IceEyes skrev:

InZan3 skrev:

IceEyes skrev:
Håller med FireTraXX.


Om inte risken för böter fanns så skulle jag också parkera på h-parkeringen.

Då ska jag nog ta och be min polaren parkera sin "lilla" scania brevid dig så jag kan hoppa ur.. lovar dig.. det blir inga dörruppslag.. men fina bucklor i taket kommer du att få...

Ge fan i handikapp plats och lastzon om du inte har tillstånd eller ärende som kräver det...
Min mening och moral i det hela är: kan du inte trafik vett eller trafik regler så har du fan inte i trafiken att göra.

/Son till en rullstolsbunden.

Gnäll på bäst du vill, det ändrar ingentning, absolut ingenting smile

Bara du inte klagar när dom bogserar bort din bil och du får betala för uppställningsavgiften wink
För tro mig, jag ringer in det ...

http://www.parkeringsbolag.se/felparker … gifter.htm

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
IceEyes Varningar: För många..
13 december 2009 · 2 552 Inlägg

Keller skrev:

IceEyes skrev:

InZan3 skrev:

Då ska jag nog ta och be min polaren parkera sin "lilla" scania brevid dig så jag kan hoppa ur.. lovar dig.. det blir inga dörruppslag.. men fina bucklor i taket kommer du att få...

Ge fan i handikapp plats och lastzon om du inte har tillstånd eller ärende som kräver det...
Min mening och moral i det hela är: kan du inte trafik vett eller trafik regler så har du fan inte i trafiken att göra.

/Son till en rullstolsbunden.

Gnäll på bäst du vill, det ändrar ingentning, absolut ingenting smile

Bara du inte klagar när dom bogserar bort din bil och du får betala för uppställningsavgiften wink
För tro mig, jag ringer in det ...

http://www.parkeringsbolag.se/felparker … gifter.htm

Ring på bäst du vill, det ändrar ingentning, absolut ingenting wink

Nej men skämt o sido, läs om, läs rätt. Jag skrev inte att jag brukar parkera på dessa platser men OM man inte fick böter för det så skulle jag utan tvekan göra det. Och att det stör alla fejkpoliser och moraltanter skulle bara vara som grädde på moset.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
ironhead volvoraggare
13 december 2009 · 4 776 Inlägg

IceEyes skrev:
Håller med FireTraXX.


Om inte risken för böter fanns så skulle jag också parkera på h-parkeringen.

då skulle  du få räkna med  4 sönderskurna däck plus rutorna krossade och lacken förstörd.......det finns nått som heter medmänsklighet så ge  fan i överhuvedtaget att parkera på h-parkeringarna vare sig ni inte skulle få böter...... sitt i rullstol själva några månader så ska ni få se hur kul det är

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
FireTraXX DFFL
13 december 2009 · 9 020 Inlägg

ironhead skrev:

IceEyes skrev:
Håller med FireTraXX.


Om inte risken för böter fanns så skulle jag också parkera på h-parkeringen.

då skulle  du få räkna med  4 sönderskurna däck plus rutorna krossade och lacken förstörd.......det finns nått som heter medmänsklighet så ge  fan i överhuvedtaget att parkera på h-parkeringarna vare sig ni inte skulle få böter...... sitt i rullstol själva några månader så ska ni få se hur kul det är

Så om jag ställer mig på en ruta märkt för handikappade så gör du dig skyldig till grov skadegörelse?
Låter ju vettigt...

Förövrigt så är rullstol asball, hade gärna rullat runt på stan med en stomipåse ett par månader.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Keller Hamster
13 december 2009 · 817 Inlägg

IceEyes skrev:

Keller skrev:

IceEyes skrev:

Gnäll på bäst du vill, det ändrar ingentning, absolut ingenting smile

Bara du inte klagar när dom bogserar bort din bil och du får betala för uppställningsavgiften wink
För tro mig, jag ringer in det ...

http://www.parkeringsbolag.se/felparker … gifter.htm

Ring på bäst du vill, det ändrar ingentning, absolut ingenting wink

Nej men skämt o sido, läs om, läs rätt. Jag skrev inte att jag brukar parkera på dessa platser men OM man inte fick böter för det så skulle jag utan tvekan göra det. Och att det stör alla fejkpoliser och moraltanter skulle bara vara som grädde på moset.

Var inte riktat till dig direkt, trots att jag citerade dig smile
Bara en sån där allmän grej .

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
Keller Hamster
13 december 2009 · 817 Inlägg

FireTraXX skrev:

ironhead skrev:

IceEyes skrev:
Håller med FireTraXX.


Om inte risken för böter fanns så skulle jag också parkera på h-parkeringen.

då skulle  du få räkna med  4 sönderskurna däck plus rutorna krossade och lacken förstörd.......det finns nått som heter medmänsklighet så ge  fan i överhuvedtaget att parkera på h-parkeringarna vare sig ni inte skulle få böter...... sitt i rullstol själva några månader så ska ni få se hur kul det är

Så om jag ställer mig på en ruta märkt för handikappade så gör du dig skyldig till grov skadegörelse?
Låter ju vettigt...

Förövrigt så är rullstol asball, hade gärna rullat runt på stan med en stomipåse ett par månader.

Håller ju faktiskt med dig där..
Om folk nu tvunget ska stå på en ruta ej avsedd för dom, ge fan i skadegörelse. Ring bärgaren, p-bolaget, polisen så får dom ta tag i det.

Iallafall.. denna tråd spårade nog ur liiite..

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
ironhead volvoraggare
13 december 2009 · 4 776 Inlägg

Keller skrev:

FireTraXX skrev:

ironhead skrev:

då skulle  du få räkna med  4 sönderskurna däck plus rutorna krossade och lacken förstörd.......det finns nått som heter medmänsklighet så ge  fan i överhuvedtaget att parkera på h-parkeringarna vare sig ni inte skulle få böter...... sitt i rullstol själva några månader så ska ni få se hur kul det är

Så om jag ställer mig på en ruta märkt för handikappade så gör du dig skyldig till grov skadegörelse?
Låter ju vettigt...

Förövrigt så är rullstol asball, hade gärna rullat runt på stan med en stomipåse ett par månader.

Håller ju faktiskt med dig där..
Om folk nu tvunget ska stå på en ruta ej avsedd för dom, ge fan i skadegörelse. Ring bärgaren, p-bolaget, polisen så får dom ta tag i det.

Iallafall.. denna tråd spårade nog ur liiite..

jovisst kan man ringa polisen och p-bolaget osv men dom  tar ju sån jädrans tid på sig... men ändå liksom jag har i mina 6 år aldrig ställt mig på en handikapparkering det finns dom som behöver dom bättre än mig

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Xoff Volvo tönt... =)
13 december 2009 · 2 344 Inlägg

Jag dubbelparkerar alltid ifall det finns plats, är det på betal parkering så betalar jag också 2 biljetter, har ännu inte fått nått på det iaf... familjeparkeringen använder jag endast ifall jag faktiskt har den lille med mig, den dagen ni har egna barn så kommer ni också svära åt alla idioter som inte kan respektera dem platserna...

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
Xoff Volvo tönt... =)
13 december 2009 · 2 344 Inlägg

Mr_dOhC skrev:
200 P platser lediga och man ställer sig långt bort, när man kommer ut till bilen igen, tro på fan att nån idiot har ställt sig precis brevid!!!

människor är flockdjur, de dras till andra, så är det helt enkelt, helt genetiskt... men ifall det nu finns 200 lediga så dubbelparkera nästa gång så är ju problemet löst... wink

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
kolvas
13 december 2009 · 4 001 Inlägg

Xoff skrev:
Jag dubbelparkerar alltid ifall det finns plats, är det på betal parkering så betalar jag också 2 biljetter, har ännu inte fått nått på det iaf... familjeparkeringen använder jag endast ifall jag faktiskt har den lille med mig, den dagen ni har egna barn så kommer ni också svära åt alla idioter som inte kan respektera dem platserna...

Precis, hur lätt är det att lyfta ut 2 ungar ur bilen samtidigt som man ska ha koll på att dörren inte slår i bilen bredvid?
Familjeplatser & handikappsplatser tar man inte om man inte har ungar med sig eller har handikappstillstånd

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
soyd
13 december 2009 · 1 853 Inlägg

Jag vet inte om jag är sjukligt paranoid eller bara är rädd om lacken/bilen... Men jag parkerar aldrig på allmänna parkeringar bredvid någon annan... Då går jag hellre 1km+ än att stå mitt i gröten och få dörruppslag!

I f**king hate that shit!!! mad

Sedan ett tips är att alltid ta ett kort på bil och regnummer, som står bredvid en om man prompt ska tränga sig in där i mellan... Mer kan man inte göra... (Ja det kan ha stått någon annan där efter...)

/mvh soyd

evilaudio
13 december 2009 · 16 195 Inlägg

soyd skrev:
Jag vet inte om jag är sjukligt paranoid eller bara är rädd om lacken/bilen... Men jag parkerar aldrig på allmänna parkeringar bredvid någon annan... Då går jag hellre 1km+ än att stå mitt i gröten och få dörruppslag!

I f**king hate that shit!!! mad

Sedan ett tips är att alltid ta ett kort på bil och regnummer, som står bredvid en om man prompt ska tränga sig in där i mellan... Mer kan man inte göra... (Ja det kan ha stått någon annan där efter...)

/mvh soyd

HAHA.. skönt att man har fler bilar så man kan ha en bruksbil som man inte behöver va så rädd om big_smile  (VR6an)

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Rawad C20LET
13 december 2009 · 1 041 Inlägg

soyd skrev:
Sedan ett tips är att alltid ta ett kort på bil och regnummer, som står bredvid
/mvh soyd

då är vi två som är ute o tar foto då big_smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
soyd
13 december 2009 · 1 853 Inlägg

evilaudio skrev:

soyd skrev:
Jag vet inte om jag är sjukligt paranoid eller bara är rädd om lacken/bilen... Men jag parkerar aldrig på allmänna parkeringar bredvid någon annan... Då går jag hellre 1km+ än att stå mitt i gröten och få dörruppslag!

I f**king hate that shit!!! mad

Sedan ett tips är att alltid ta ett kort på bil och regnummer, som står bredvid en om man prompt ska tränga sig in där i mellan... Mer kan man inte göra... (Ja det kan ha stått någon annan där efter...)

/mvh soyd

HAHA.. skönt att man har fler bilar så man kan ha en bruksbil som man inte behöver va så rädd om big_smile  (VR6an)

Jag har ju mina Adidas satt säga annars... wink
nä men visst har även jag mer än en bil så jag kan smälta in i mängden och parkera som vanligt folk wink

Rawad skrev:

soyd skrev:
Sedan ett tips är att alltid ta ett kort på bil och regnummer, som står bredvid
/mvh soyd

då är vi två som är ute o tar foto då big_smile

Hehe där ser man, bra där wink

/mvh soyd

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang