Tips på vad man mer kan göra med min s40 t4

Linderoth
15 december 2009 · 166 Inlägg

tjenare!! jag är ute efter lite tips på vad man kan göra med bilen ..det som är gjort kan ni se på mina bilder och läsa i infon .och vinge, grill, ögonlock är på g men sen så står det stop ..det skall ej vara några överdrivna saker som bodypaket m.m utan normala grejer .tack på förhand ..

OBS!! är även tacksam för tips på saker man kan göra i motorrummet

Mds
BMW 530i (2005)
HansN83 x40
15 december 2009 · 1 209 Inlägg

det jag kan komma på just nu bakljus fas 2...

Senast redigerat av mr_Hasse (15 december 2009)

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
NHansson Musikproducent
15 december 2009 · 79 Inlägg

Byt grill till en "xc" och på med lite blanka 17-18" fälgar så kommer det bli en stor förändring!

"Bad sound kills good music"
Linderoth
15 december 2009 · 166 Inlägg

mr_Hasse skrev:
det jag kan komma på just nu bakljus fas 2...

motivet är att det skall vara mörkt det mesta så det går ej

Mds
BMW 530i (2005)
Linderoth
15 december 2009 · 166 Inlägg

NHansson skrev:
Byt grill till en "xc" och på med lite blanka 17-18" fälgar så kommer det bli en stor förändring!

som jag skrev så skall jag det inom några dagar fast en hel svart xc ..fälgar har jag redan fast inte på någon bild men jag skall lacka om dom pärlemovit eller diamant vit

Mds
BMW 530i (2005)
Linderoth
17 december 2009 · 166 Inlägg

?

Mds
BMW 530i (2005)
Linderoth
20 december 2009 · 166 Inlägg

???????????????

Mds
BMW 530i (2005)
ekmaan hej vad gör du?
20 december 2009 · 416 Inlägg

kolla runt på andras s40's & se vad dom har gjort ist för att spamma din egen tråd.

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"
Mercedes w126 300sel "Pamela" (1987)
Linderoth
20 december 2009 · 166 Inlägg

ekmaan skrev:
kolla runt på andras s40's & se vad dom har gjort ist för att spamma din egen tråd.

eller så kan du väll skita på dig ..jag gör väll vad jag vill på denna tråd..

Mds
BMW 530i (2005)
-Akerfeldt-
20 december 2009 · 2 638 Inlägg

Linderoth skrev:

ekmaan skrev:
kolla runt på andras s40's & se vad dom har gjort ist för att spamma din egen tråd.

eller så kan du väll skita på dig ..jag gör väll vad jag vill på denna tråd..

Det är inte tillåtet att skriva sådana inlägg som ????? för att få folk att uppmärksamma sin tråd.

För att återgå till vad tråden handlar om så tycker jag att du  tex. kan köpa röktonade sidopositionsljus och lackera listerna  Annars tycker jag att den är riktigt fin som den är smile

Linderoth
20 december 2009 · 166 Inlägg

-Akerfeldt- skrev:

Linderoth skrev:

ekmaan skrev:
kolla runt på andras s40's & se vad dom har gjort ist för att spamma din egen tråd.

eller så kan du väll skita på dig ..jag gör väll vad jag vill på denna tråd..

Det är inte tillåtet att skriva sådana inlägg som ????? för att få folk att uppmärksamma sin tråd.

För att återgå till vad tråden handlar om så tycker jag att du  tex. kan köpa röktonade sidopositionsljus och lackera listerna  Annars tycker jag att den är riktigt fin som den är smile

listerna är redan lackerade och sidomarkeringar är på ingågn skall hämta dom på onsdag även xc grill..

Mds
BMW 530i (2005)
-Akerfeldt-
20 december 2009 · 2 638 Inlägg

Linderoth skrev:

-Akerfeldt- skrev:

Linderoth skrev:

eller så kan du väll skita på dig ..jag gör väll vad jag vill på denna tråd..

Det är inte tillåtet att skriva sådana inlägg som ????? för att få folk att uppmärksamma sin tråd.

För att återgå till vad tråden handlar om så tycker jag att du  tex. kan köpa röktonade sidopositionsljus och lackera listerna  Annars tycker jag att den är riktigt fin som den är smile

listerna är redan lackerade och sidomarkeringar är på ingågn skall hämta dom på onsdag även xc grill..

Dåså, om jag tolkade ditt första inlägg rätt så vill du ha en clean bil och inget överdrivet. Och då är den väl klar som den är när du fått på de grejerna?

940_44
20 december 2009 · 850 Inlägg

lite tips på vad du kan göra! med din bil!
1svarta angel lyssena med led ljusen!
2 en diskret tak vinge!
3 lacka motor kåpår i bilens färg!
4 en s40 r vinge! diskret.
5 xeon lyssen!   



lycka till!

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
WoozyDozz
20 december 2009 · 918 Inlägg

Diodsats mätarhus (blått)
Blåa neonrör inne i bilen

Allt vad jag kan komma på nu iaf, fast du kanske redan har nåt av det jag har sagt.

Senast redigerat av Ante90 (20 december 2009)

Goffen Administratör
20 december 2009 · 2 974 Inlägg

Ska du ha en tråd får du skärpa till dig.

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang