Pimp My Ride Sweden??

JohnnyN Rutinerad medlem
6 januari 2006 · 1 938 Inlägg

Haha big_smile Piratism och kopiering i all ära, men när det börjar gälla såna här saker, ska någon nog börja tänka på något annat snabbt big_smile

Tusse
6 januari 2006 · 66 Inlägg

hmm jo o sen skulle dom säkert försvenska namnet på nån viss nåt i still med "pöka min bil" eller nåt =P

MilleN
6 januari 2006 · 9 108 Inlägg

har aldrig gillat pimp my ride.. Men visst hade det varit kul med en svensk upplaga, men det finns nog inte tillräckligt med pengar..

Senast redigerat av MilleN (6 januari 2006)

Fredrik__A Besserwisser
6 januari 2006 · 312 Inlägg

Holme skrev:
en av bilarna som Prestanda byggde har ju varit till salu här.
Jag skulle tycka om ett svenska sådant program. Man får väl göra massa spons av det, alla företag och märken får MASSOR med vitsord etc om dom ger tonvis med rabatter osv smile

Såvitt jag vet byggde de bara en bil, som en projektbil genom hela programserien. Denna lottades sedan ut till nån "lycklig" själ.

Fredrik, Laxå
TaTTe
8 september 2006 · 31 Inlägg

Tyvärr så har www.x-custom.com lagt ner

dallelito med lem
8 september 2006 · 1 147 Inlägg

om man ska starta ett sånt företag tror jag man måste ha mer i ryggen, tex dels sälja mängder av stylingprodukter o har annat än själva ihop byggnaden att erbjuda. det finns ju ett stort intresse för styling i sverige nu, men dom flesta vill bygga ihop sina bilar själva vilket gör att ett sånt företag som bara "pimpar" troligen aldrig skulle gå runt i längden..

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
TobLju Fartglad
8 september 2006 · 336 Inlägg

Varför inte göra en serie där man följer en verkstad där folk lämnar in sina bilar så får man följa dem hur dem stylar. Då skulle det vara roligare att följa en svensk verkstad istället tycker jag. Det är ju ändå kunderna som betalar då och så blir det inget fjantigt "OMG THANK YOU MTV FOR PIMPIN MY RIDE!!! *skrik skratt vrål blöblöblö*". smile

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
8 september 2006 · 798 Inlägg

TobLju skrev:
Varför inte göra en serie där man följer en verkstad där folk lämnar in sina bilar så får man följa dem hur dem stylar. Då skulle det vara roligare att följa en svensk verkstad istället tycker jag. Det är ju ändå kunderna som betalar då och så blir det inget fjantigt "OMG THANK YOU MTV FOR PIMPIN MY RIDE!!! *skrik skratt vrål blöblöblö*". smile

Det tycker ja skulle va kanon, iaf för oss som inte kan så mycket om reparationer m.m kanske man skulle kunna lära sej lite oxå smile

Floodie Elektriker
12 september 2006 · 48 Inlägg

Det som "UseDubbelTurbo" skrev att dom inte behöver pröjsa lika mkt för delarna... Det kan nog stämma ganska bra med tanke på att dom som leverar och det företag som installerar det i bilen får ju ganska bra reklam för sina delar och för det företaget som sätter in det. Då gör nog företaget det grattis. Eftersom PMR var så populärt i usa med tanke på ett gäng säsonger så lär ju firman som får utföra jobbet ganska duktigt med reklam och säkert ett gäng nya kunder oxå.

Men det är bara vad jag tror.

Senast redigerat av Floodie (12 september 2006)

xorox_88 Smack that ass!!
12 september 2006 · 2 953 Inlägg

dom har ju spelat in ett avsnitt av  pimp my ride i svrige.
det kommerju gå på pimp my ride international ju

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Nknn
12 september 2006 ·

xorox_88 skrev:
dom har ju spelat in ett avsnitt av  pimp my ride i svrige.
det kommerju gå på pimp my ride international ju

När kommer det sändas, och blire också på MTV?

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
12 september 2006 · 605 Inlägg

Pengar tror jag knappast e problemet....tänkte mest på "Miljonärena" där flyger det 10mille....som gämnförelse asså...

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Malmoe SSS -12
12 september 2006 · 3 217 Inlägg

N0kan skrev:

xorox_88 skrev:
dom har ju spelat in ett avsnitt av  pimp my ride i svrige.
det kommerju gå på pimp my ride international ju

När kommer det sändas, och blire också på MTV?

MTV har väl egenrätt till "Pimp My Ride" ?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Nknn
12 september 2006 ·

Fuckface skrev:

N0kan skrev:

xorox_88 skrev:
dom har ju spelat in ett avsnitt av  pimp my ride i svrige.
det kommerju gå på pimp my ride international ju

När kommer det sändas, och blire också på MTV?

MTV har väl egenrätt till "Pimp My Ride" ?

Jo, så är det nog. det är deras produktion.. Fan det kommer bli grymt iaf! Hoppas det blir en skön lirare som blir pimpad i Sverige smile

micho
12 september 2006 · 99 Inlägg

Pimp my ride intrl börjar sändas nu på fredag kl 19.30

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang