Hyra sport bil en helg

luffare
11 september 2006 · 3 Inlägg

Vill Hyra en lamborghini
Letat som en dåre över hela internet  sad hittar inget, har för mej att det fanns nåt i sthlm nån som kanske vet?

Malmoe SSS -12
11 september 2006 · 3 217 Inlägg

Hör med återförsäljarna av bilarna... Där får du ett korrekt svar, men du lär ju få punga upp en hel del pengar!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
11 september 2006 · 3 804 Inlägg

tror det är rätt hårda krav. exmp man måste ha körkort väldigt länge.. men måste kunna bevisa at tman har bra med cash osv..


Bmw osv..
davve_6
11 september 2006 · 15 Inlägg

i uppsala kan du hyra viper nu sägs det..

OLW
11 september 2006 · 69 Inlägg

davve_6 skrev:
i uppsala kan du hyra viper nu sägs det..

Jo men man måste vara över 30 och ha haft körkort minst 5 år. Dessutom kostar hyran 10 lök och en depositions avgift på lika mkt. Sedan kostar varje mil. Det är dessutom mätning på däcken när du lämnar tillbaks bilen så att du inte har brännt för mkt gummi.

luffare
12 september 2006 · 3 Inlägg

d va tråkit o höra , e säker på att d ska finnas nått ställe i sthlm.
sjukt d där me gummit förästen varför ska man då hyra? tongue

andast Fjant
12 september 2006 · 187 Inlägg

du kan få hyra min RX-7 för 5000 om du vill ;P

Alzheimers - New Friends Everyday!
BMW 740i "6-vxl" (1995)
StiFf Wankel
12 september 2006 · 1 080 Inlägg

varför just lambo? tongue
kunde kanske hyrt min rx7 med, fronten ligger hemma nu och väntar på lackering..
men en som heter luffare och gjort 2 inlägg på gorg vill jag nog inte låna ut min bil till tongue (no offence)

MDS Västerås
andast Fjant
12 september 2006 · 187 Inlägg

StiFf skrev:
varför just lambo? tongue
kunde kanske hyrt min rx7 med, fronten ligger hemma nu och väntar på lackering..
men en som heter luffare och gjort 2 inlägg på gorg vill jag nog inte låna ut min bil till tongue (no offence)

hahaha... du har så rätt så

Alzheimers - New Friends Everyday!
BMW 740i "6-vxl" (1995)
Nasty Heavy Metal N' Horsepower
12 september 2006 · 174 Inlägg

Läste i nån tidning (tror det var teknikens värld) om vad det kostar att hyra. Tror kraven är typ som olw skrev: rätt ålder, haft körkort länge och framförallt; pengar.

luffare...vad är det som är sjukt med däcken? tänk dig att firman som hyr ut bilen måste köpa nya bakdäck efter varje kund...inte så roligt på tex. vipern som har däck i stil med 345/30 ZR19..

Senast redigerat av Nasty (12 september 2006)

Alla kan köra fort rakt fram...
Malmoe SSS -12
12 september 2006 · 3 217 Inlägg

Nasty skrev:
Läste i nån tidning (tror det var teknikens värld) om vad det kostar att hyra. Tror kraven är typ som olw skrev: rätt ålder, haft körkort länge och framförallt; pengar.

luffare...vad är det som är sjukt med däcken? tänk dig att firman som hyr ut bilen måste köpa nya bakdäck efter varje kund...inte så roligt på tex. vipern som har däck i stil med 345/30 ZR19..

Kan bli en riktigt spännande historia efter 2 kunder... Då kanske de går jämt med pengarna de fått in från hyran!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
luffare
14 september 2006 · 3 Inlägg

StiFf skrev:
varför just lambo? tongue
kunde kanske hyrt min rx7 med, fronten ligger hemma nu och väntar på lackering..
men en som heter luffare och gjort 2 inlägg på gorg vill jag nog inte låna ut min bil till tongue (no offence)

haha d e fan sant smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang