Need for speed carbon

Aerodynamik ...
2 mars 2007 · 7 120 Inlägg

Klarade carbon på en vecka typ. Tråkigt lätt.
Bossen och canyon var ju inte heller problem när man hade Skyline R34 GTR big_smile

Pepparkakan Brodar'n Maffia!
2 mars 2007 · 184 Inlägg

Jag tycker mer om Most Wanted.

...tror jag, är dock inte helt 100...
Sushikocken Sleeper
2 mars 2007 · 3 084 Inlägg

hehe sökte den här tråden =P ville bara säga att carbon sög så jävla dåligt precis likadant som nfsu + alldeles för lätt.. och varför kan inte biljäveln gå sönder?!?!? polisbilarna går sönder när man petar på dem i maffiga 2mph men när man kommer och rammar dem i röven i ca 150mph så händer inte ett skit! skitspel helt enkelt!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
mtlca Zippin 40's
7 mars 2007 · 197 Inlägg

drifting är skitroligt på carbon

"Dieselbilar drar minst bensin"
JalleJ
7 mars 2007 · 420 Inlägg

Sushikocken skrev:
ville bara säga att carbon sög så jävla dåligt precis likadant som nfsu + alldeles för lätt.. och varför kan inte biljäveln gå sönder?!?!? polisbilarna går sönder när man petar på dem i maffiga 2mph men när man kommer och rammar dem i röven i ca 150mph så händer inte ett skit! skitspel helt enkelt!

Håller med där, så jävla overkligt att man kan krocka i 300 km/h och det händer inte ett skit med bilen... Ne tacka vet jag Juiced, där man får betala för hur mycket man kör i sönder! P.S Juiced 2 kommer ut ill hösten smile

//JalleJ

Boijee
8 januari 2010 · 102 Inlägg

har börjat lira lite igen men då det på PS2 hakar sig när man ska köra 2 på vissa banor, och tråkigt att inte alla bialr som uppges går att få i karriären någon som vet om det går att låsa upp 911 GT3 på nåt sätt så man kan köra med den i karriär eller multiplayer och liknande bilar? Eller om det bara går på PC eller nåt sådant. big_smile

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang