Hur låter polisens sirev på 70 talet??

CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
10 januari 2010 · 336 Inlägg

Tjena. Kan köpa en polissiren som är från 70-talet men jag vet inte ens hur de låter mad

Någon snäl själv som kan beskriva det med ord eller ge länk till någon video/mp3-fil? smile

Är det stor skillnad mellan det "nutida" ljudet och det från 70-talet, eller är de kanske lika? roll

Frissan
10 januari 2010 · 4 693 Inlägg

XtremeTuning skrev:
Tjena. Kan köpa en polissiren som är från 70-talet men jag vet inte ens hur de låter mad

Någon snäl själv som kan beskriva det med ord eller ge länk till någon video/mp3-fil? smile

Är det stor skillnad mellan det "nutida" ljudet och det från 70-talet, eller är de kanske lika? roll

Kolla på någon gammal svensk kriminalare smile

Booyakasha!
Volvo_Mannen Volvoskadad
10 januari 2010 · 6 017 Inlägg

Kolla på någon gammal jönssonligan film. Då är det 70-tals polis 240s med (svart vita dekoren)

Jonas
gamlingen
10 januari 2010 · 5 198 Inlägg

tut tut typ.. andas ut på tut och andas in på nästa tut

Frissan
10 januari 2010 · 4 693 Inlägg

gamlingen skrev:
tut tut typ.. andas ut på tut och andas in på nästa tut

Haha, jag testade att låta så och det var faktiskt ganska likt big_smile Bra beskrivning

Ska jag också försöka då.... Typ så här: Niiiiii nooooooo niiiiii nooooo osv osv big_smile

Senast redigerat av Softis (10 januari 2010)

Booyakasha!
Opelmadness German cars, quality and beyond
10 januari 2010 · 8 197 Inlägg

Ungefär samma som nu fast lite mer ansträngt... Nu är det väl digitalt (?) medans det var kompressorhorn då. smile
Skulle vilja se och höra 78'ans 244 som polisen här i byn ska ha i sitt garage. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang