Dagens dasspapper?

ZonaX Svetsare
18 mars 2010 · 3 150 Inlägg

Hexenhammer skrev:

Merclone skrev:
Mitt tips är: bajsa i duschen.

Mitt tips är... nej...

Det löser sig sa kärringen som sket i badkaret.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Grabber Dagdrömmare
18 mars 2010 · 2 836 Inlägg

Skit i torka! Det torkar själv o sen faller av när det blir tillräckligt tungt. lol

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Frostfjord Ljudbyggare
18 mars 2010 · 170 Inlägg

Grabber skrev:
Skit i torka! Det torkar själv o sen faller av när det blir tillräckligt tungt. lol

Försök du med den metoden först tongue Vi förväntar oss en riktig dokumentation av det.
Dag1: Vikt xxkg + 2kg torkat bajs


Dag 7: Bajset rasade idag av. Fick en fin asswax på köpet!

Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Ompa2000 ...!!!???
18 mars 2010 · 257 Inlägg

Frostfjord skrev:

Grabber skrev:
Skit i torka! Det torkar själv o sen faller av när det blir tillräckligt tungt. lol

Försök du med den metoden först tongue Vi förväntar oss en riktig dokumentation av det.
Dag1: Vikt xxkg + 2kg torkat bajs


Dag 7: Bajset rasade idag av. Fick en fin asswax på köpet!

Hahahaha, tack för den kommentaren, skönt att få skratta lite så här på torsdagkvällen big_smile

mulleina
18 mars 2010 · 715 Inlägg

jag kommer ihåg pappret på skolarna där dela sig de två skikten  så om man tillexempel snöt näsan så gällde det ha koll så man inte fick snoret i näven. Nä stor skillnad för övrigt kör vi med euroshopper här hemma. Gör sin uppgift och är billigt

Mack Forum- och sitemoderator
18 mars 2010 · 26 174 Inlägg

mulleina skrev:
jag kommer ihåg pappret på skolarna där dela sig de två skikten  så om man tillexempel snöt näsan så gällde det ha koll så man inte fick snoret i näven. Nä stor skillnad för övrigt kör vi med euroshopper här hemma. Gör sin uppgift och är billigt

Känner igen mig alldeles för väl med pappret på skolorna.. tongue
Euroshopper ger jag inte så mycket för i sin helhet, men deras dasspapper funkar uberbra. River fint mellan skinkorna, och gör sitt jobb med tanke på priset smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
mulleina
18 mars 2010 · 715 Inlägg

AirOne skrev:

mulleina skrev:
jag kommer ihåg pappret på skolarna där dela sig de två skikten  så om man tillexempel snöt näsan så gällde det ha koll så man inte fick snoret i näven. Nä stor skillnad för övrigt kör vi med euroshopper här hemma. Gör sin uppgift och är billigt

Känner igen mig alldeles för väl med pappret på skolorna.. tongue
Euroshopper ger jag inte så mycket för i sin helhet, men deras dasspapper funkar uberbra. River fint mellan skinkorna, och gör sitt jobb med tanke på priset smile

på tal om euroshopper så är det mesta bra. Tandborstarna är också bra men vad sjutton ketchupen är värdelös du behöver liksom inte trycka på flaskan för det rinner ur den... Ja just det goda bacontärningar också

on topic egentligen borde man stödja svenska märken och köpa edet. Edet familypack är inte så dyrt

Kanelbullen
18 mars 2010 · 1 722 Inlägg

Haha ;D vilken härlig tråd ... big_smile Ojoj ni är för sköna ... Hehe tongue nå jag har fått skratta nu lite big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
Glader9991
18 mars 2010 · 956 Inlägg

I matsalen hade 4 svenskar och 1 somalier diskussion om detta. Somaliern torkade sig med vänstra handen utan papper. De andra skrattade som fan. Maten har aldrig smakat så bra som den gången...

sirmiro Double-Unicorn Rider
19 mars 2010 · 2 486 Inlägg

Tack för detta skratt på morgonen. big_smile (Missat tråden tidigare.)

Men visst stämmer det, bara lambi som duger. tongue

Woojen
19 mars 2010 · 1 101 Inlägg

Tänkte bara skriva av mig lite efter jag hittat denna störtsköna tråd!

Börjar som vanligt att man dricker sitt morgonkaffe å jävlar vad magen gick igång man börjar känna gaserna komma men samtidigt som man är dålig i magen så är det tveksamt om det bara är en fjärt eller om det kommer en tsunami som efterskölj, Springer till muggen å sätter mig å rätt tänkt det kom en flodvåg.

Fick se att dasspappret var slut och jag visste inte vad jag skulle göra så jag tog själva rullen så rev isär men det var helt jävla värdelöst bar som att dra trä i bajbryggan... Slutade med att jag tittade runt i alla skåpen och där hittade jag en massa bommul så jag tänkte prova med bummul
Jävla mjukt å fungerade bättre än vad jag trodde! men nu har man ju säkerligen lite bommul kvar runt fisringen tongue

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
alex_side Neerd
20 mars 2010 · 1 596 Inlägg

Woojen skrev:
Tänkte bara skriva av mig lite efter jag hittat denna störtsköna tråd!

Börjar som vanligt att man dricker sitt morgonkaffe å jävlar vad magen gick igång man börjar känna gaserna komma men samtidigt som man är dålig i magen så är det tveksamt om det bara är en fjärt eller om det kommer en tsunami som efterskölj, Springer till muggen å sätter mig å rätt tänkt det kom en flodvåg.

Fick se att dasspappret var slut och jag visste inte vad jag skulle göra så jag tog själva rullen så rev isär men det var helt jävla värdelöst bar som att dra trä i bajbryggan... Slutade med att jag tittade runt i alla skåpen och där hittade jag en massa bommul så jag tänkte prova med bummul
Jävla mjukt å fungerade bättre än vad jag trodde! men nu har man ju säkerligen lite bommul kvar runt fisringen tongue

HAHAHA  du får skaffa sånt dass som de har på hotell i bla turkiet;)

när du brajjat klart spolar den dig i röva! är ett satans tryck i dem hahah

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
chrillesnakeman
20 mars 2010 · 393 Inlägg

Hehe Vilken tråd smile

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang