Angående: Köpings träffen

vojak
5 februari 2010 · 8 Inlägg

Är de någon som vet om de blir någon köpings träff i år (sommar)?

Hooah
5 februari 2010 · 59 Inlägg

Troligen inte.. Då big inn parkeringen blev förbjuden förra gången så finns det nog ingen tillräckligt stor parkering. Men jag hoppas dom grabbar som fixade ihop det förra gången lyckas fixa en igen, Skönt med något på hemmaplan för en gångs skull tongue

DjClabbe
17 februari 2010 · 108 Inlägg

nu va de väl just de som va problemet, att ingen "fixade en riktigt träff", ett evigt mass-sms'ande som skickades vidare till alla man känner resulterar i att ALLA kommer, INGEN tar ansvar, o de blir ett jävla liv sen o parkeringen blir förbjuden efter 21.

Ska de funka så måste det vara arrangerat med tillstånd, och folk som håller i trådarna.

Enda vi kan va rätt säkra på som händer under våren är väl den inofficiella cruisingen, vi får se hur stort de blir i år smile

Gå gärna in och gilla mina sidor, kommer uppdateras hela tiden!
Bilvårdshörnan
Bilstereohörnan
johssi
30 mars 2010 · 91 Inlägg

cruisingen är väl 15 maj smile?

Hooah
30 mars 2010 · 59 Inlägg

tyckte jag läste någonstans att den inte skulle bli av ändå.. Rätta mig om jag har fel.

DJ_Philip
31 mars 2010 · 129 Inlägg

det är vel bara o dra i hop och stå där alla får plats, men inga jävla 240/740

johssi
3 april 2010 · 91 Inlägg

får ju plats med en hyfsad träff mitt på stan smile tunadalsparkeringen

Nathalielinda
7 april 2010 · 14 Inlägg

Självklart drar vi ihop en köpingsträff i år också! helt klart, så populärt som det blev förra året..  om alla hjälper till att hålla reda blir det mycket roligare. Och de som absolut inte kan lämna alkoholen hemma kan väl åtminstonde slänga sina flaskor i soptunnorna. Glasflaskorna kan ni väl förfan skippa, hur kul är det att rulla ut med nya sommardäcken o sedan få punktering för att folk inte kan va hyffsade och slänga sina glasflaskor på rätt ställe?! kul att se att det är folk som är intresserade!

VWriders Raggarbrud;)
10 april 2010 · 9 Inlägg

SPONTANCRUISING I KÖPING 8e MAJ!! de kommer finnas billiga drive in burgare vid gäfverts bilverkstad (om det inte ösregnar) precis bredvid tunadalsparkeringen, så dit måste ni komma och äta:P det kommer finnas skyltar så ni hittar dit, och det kan ju va bra me en bilverkstad om jänkaren krånglar:P

johssi
10 april 2010 · 91 Inlägg

kul smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang