Angående: garaget träffen (inofficiell) i karlstad 2010?

Garre_89 custom lover
12 januari 2010 · 227 Inlägg

blir de något garaget träffen i karlstad 2010?
vem ska hålla i det?
Vart ska det vara?
samma system som 2009 eller 2008?( tycker 2008 bara komma var mycket bättre)smile

BMW 330ci "Clubsport" (2002)
Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
19 januari 2010 · 327 Inlägg

Jag hoppas på en träff...i år bor jag så jag kan komma hehe big_smile Kip up the good work.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Derbi
23 januari 2010 · 1 531 Inlägg

Den träffen som var förra året på Norra fältet var ingen garaget.org träff, ville bara poängtera detta så det inte blir några fler missförstånd. Vi planerar en träff även iår på norra fältet. Tråd om detta kommer att komma inom kort.

Perzzon90
6 februari 2010 · 341 Inlägg

blir det nått kommer jag nog ner smile

diina
8 februari 2010 · 183 Inlägg

klart det måste bli en garaget träff=) så jag får ställa ut saaben lite=)

Toyota Supra "Pearl" (1994)
Volvo Fas2 (2008)
chrillesnakeman
16 mars 2010 · 393 Inlägg

Derbi skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171118

Hej!
Vi är sugna på att komma med "Zpite".Hoppas den blir klar tills dess.Men vi informerar om det i god tid om det går i lås. smile

Är det ni som anordna detta event förra året på norra fältet ? För garaget-träffen var ju på sensommaren förra året.
Mvh//Snakeman

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
Jontelitokd
16 mars 2010 · 1 043 Inlägg

Jag tycker någon ska dra upp en som förr i tiden.. bara säger tid och plats.. inget kraffs med tillstånd och grejer.. ÄH cool

Derbi
16 mars 2010 · 1 531 Inlägg

Det är vi som hade på Norra fältet förra året. Blir lite förändringar denna gången. Info hittar ni i våran tråd, lånade denna lite. Men just nu är vår tråd låst för att vi skrivit fel och vi har jobbat hela dagen och vi har inte tillgång till dator när vi jobbar så vi kanske får göra en ny tråd. Det är även där som ni anmäler att ni vill komma och sen kommer en lista med vilka som ska ställa ut att finnas på vår hemsida.

Senast redigerat av Derbi (16 mars 2010)

Death_proof
17 mars 2010 · 87 Inlägg

me like!

Det är inte farten som dödar det är smällen. It*s not the fart that kills It*s the smell...
Kimpaaa
5 april 2010 · 6 Inlägg

Men är det någon som vet om det blir någon garaget träff iår i karlstad? En som vi hade 2008.

tiimmy LowLife
15 april 2010 · 24 Inlägg

Vore ju med en garaget träff på biltema eller travbanan parkeringen som förr:P Bara tid å  plats å så slipper man köra fast ute på nån gropig gräsmatta:P

Derbi
15 april 2010 · 1 531 Inlägg

Ni som är sugna på en riktigt trevlig bilträff med crusing tycker jag borde anmäla sig till Carlstad Streetmeet. Den träff vi arrangerar är ingen Garaget träff, men den träff som var 2008 va kanon. Men det kommer även denna att bli wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang