Bilder: Streetrace i Trollhättan 100417

Aboud
22 april 2010 · 6 Inlägg

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

// Moderator

coffe.dk Zzzz
22 april 2010 · 937 Inlägg

Kreutz skrev:
och vad lyckades bilen på dom 2 sista bilderna med? tongue


annars var det väldigt fina bilder & fina bilar wink

Jadu, han tyckte väl han skulle va cool och gena över gräsmattan och diket. Men det slutade ju på ett rätt ocoolt sätt för honom skulle jag tro.
Bärgare är ju inte gratis har jag hört smile

Bjork skrev:
Och tji fick jag (eller vi) för att vi inte åkte hmm hörde att det var rätt livat, länge dessutom?

Men det tar vi igen nästa gång smile riktigt bra bilder! Sen att folk inte sköter sig är ju mindre roligt..

Oja, ni missade absolut nånting.
Det var över 60 startande bilar och det kördes i ca 1,5timme + 20minuter.

LocKtar skrev:
Fina bilder!!

Finns det inga filmer från racen?

Jo, Zippo_ laddade precis upp en schysst film.
http://www.garaget.org/video/k2evlqpr9hbq

TRYIT skrev:
trevlig kväll, fina bilder

Ja, tack för besöket, aldrig fel att se en Lambo på streetrace big_smile

LuXe skrev:
Inte konstigt att securitas och polis kommer och stoppar eventen. Parkeringen såg förjävlig ut efter folk som slänger sina ölflaskor/ölburkar i diket och på parkeringsplatserna...hur förknippar man streetrace och alkohol? Inte vill man parkera sin bil över glassplitter på måndag morgon.

Annars var själva racen riktigt bra.

Ja det är otroligt tråkigt att folk inte kan plocka med sig sitt skräp och slänga det på lämpligare ställen. Och nu diskuteras det dessutom farthinder på vägen, just pga nedskräpningen som sker på parkeringen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang