Hur har du drabbats av vulkanutbrottet på Island?

T5Black
22 april 2010 · 451 Inlägg

Många verkar bli drabbat av vulkanutbrottet men alla drabbas väl på olika viss. Hur har du drabbats?

Själv så beställde jag fälgar från USA nu för 2 veckor sedan, de som var bra var att jag skulle ha dem hemma redan veckan efter beställning så jag var ju glad. Jag behöver nämligen dem nu på stört för att breda hjulhusen på soareren efter att jag precis monterat widebody kitet, som förövrigt var 10 veckor försenad från Japan. Så nu börjar sommaren komma smygandes och bilen står upplyft på pallbockar och lackeraren väntar på att jag ska bli kvar. Och firman som jag beställde fälgarna ifrån vet inte när dom får flyga över dem. KUL!!

skydark
22 april 2010 · 375 Inlägg

Inte alls faktiskt. Har vänner som är kvar i spanien och Thailand bara. Men dom har pengar och tak över hu´vudet så dom klarar sig i alla fall.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
skydark
22 april 2010 · 375 Inlägg

Inte alls faktiskt. Har vänner som är kvar i spanien och Thailand bara. Men dom har pengar och tak över hu´vudet så dom klarar sig i alla fall.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
DanneJ
22 april 2010 · 642 Inlägg

Fick hoppa in och jobba för en kollega på jobbet som satt fast ute i Europa.

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
KHRacing
22 april 2010 ·

http://www.geting.se/image.php/237524-BrevfranIsland.jpg

WolFMaN_16
23 april 2010 · 177 Inlägg

ja ska till rhodos den 30 maj får se om de går o åka eller inte eftersom lavaskan i luften ändrar riktning hela tiden  :S

Volvo 850 "Schteken" (1993)
JimpeBoy
23 april 2010 · 529 Inlägg

T5Black skrev:
Många verkar bli drabbat av vulkanutbrottet men alla drabbas väl på olika viss. Hur har du drabbats?

Själv så beställde jag fälgar från USA nu för 2 veckor sedan, de som var bra var att jag skulle ha dem hemma redan veckan efter beställning så jag var ju glad. Jag behöver nämligen dem nu på stört för att breda hjulhusen på soareren efter att jag precis monterat widebody kitet, som förövrigt var 10 veckor försenad från Japan. Så nu börjar sommaren komma smygandes och bilen står upplyft på pallbockar och lackeraren väntar på att jag ska bli kvar. Och firman som jag beställde fälgarna ifrån vet inte när dom får flyga över dem. KUL!!

Samma här, har också beställt fälgar som kommer att bli försenade.

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen
westlife
23 april 2010 · 246 Inlägg

Drabbad av allt tjafs på tv och i tidningen bara..

matteeee Ingen himmel är så blå som min
23 april 2010 · 2 972 Inlägg

Jag fick ta bilen till Oslo tur & retur när flyget var inställt. Lite jobbigt, åkte 05.00 kom hem 23.00 för 4h jobb. Puh! Men hade lite tur i oturen, bilen bakom mig på motorvägen utanför Uddevalla blev stoppad av en civilare smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
T5Black
23 april 2010 · 451 Inlägg

xstudio-creations skrev:
Lite bara, mötte detta när jag klev utanför dörren.
http://www1.garaget.org/gallery/archive … nxfise.jpg

Vad tänkte du då? Oh shit?tongue

M103
23 april 2010 · 1 570 Inlägg

Svart sot över en nyvaxad bil säger ju allt. Island är ett sk-tland!

P_H Elektriker
27 april 2010 · 109 Inlägg

Fick 4-5 dagar extra semester på lanzarote, gratis förstås. Så jag klagar inte.

pippin
27 april 2010 · 158 Inlägg

P_H skrev:
Fick 4-5 dagar extra semester på lanzarote, gratis förstås. Så jag klagar inte.

Helt rätt!
Förstår inte varför folk klagar för extra semester big_smile wink

join the dark side! ... and get a free cookie.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang