Saab 9000 -90, Body kit?

biber
15 april 2008 · 429 Inlägg

Tjo, har sökt lite och kollat google i 1h xD, men lyckades inte. Kan någon ge tips på hemsida som har eller liknande?.

Tack på förhand. - Biber

// Pontus
MilleN
15 april 2008 · 9 108 Inlägg

Tror faktiskt inte det finns något kit förutom Aeropaketet. Flyttar till rätt avdelning hur som helst.

TMW-Performance Avstängd
15 april 2008 · 914 Inlägg

Har aldrig sett något, bygg eget wink

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Larsson_Power Saabvilde!
15 april 2008 · 1 708 Inlägg

Joooooho MilleN! Låt oss SAAB fantaster sköta detta wink Det finns kjolpaket till äldre 9000 (1985-1990) Det finns några paket tex,Talladega och airflow o Sj har jag Talladegapaketet. I det är det frontspoiler med dimljus, riktigt feta kjolar, skärmbreddare, vinge och bakkjol... airflow paketet ser ut som Talladegapaketet fast med dörrbreddare med. Spana gärna in min bil så ser du hur det ser ut!

Dessa kir går ej att köpa nya (om inte nån gammal SAAB stofil ligger och lurar på ett då)

Du kan ha tir och hitta ett på Blocket för några tusen.

Lycka till! MVH Larsson-

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
biber
15 april 2008 · 429 Inlägg

Ok, tack för svaren. Ska kolla runt lite och får helt enkelt hoppas på turen smile

Ps. Tack för att du flyttade den till rätt forum glömde välja vilket den skulle hamna i.

// Pontus
Rwd
15 april 2008 · 337 Inlägg

jo de e så Larsson_Power säger smile annars så kan du ju modda om litte nyare paket från nånn nyare paket från tex 900 lr 9-3...

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
Larsson_Power Saabvilde!
15 april 2008 · 1 708 Inlägg

OHOJ FÖRRESTEN BIBER! Finns en kille på Blocket som säljer nyare kjolpaket modifierade för äldre 9000 som vi har! kolla det smile Ganska så snygga big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
MilleN
15 april 2008 · 9 108 Inlägg

Larsson_Power skrev:
Joooooho MilleN! Låt oss SAAB fantaster sköta detta wink Det finns kjolpaket till äldre 9000 (1985-1990) Det finns några paket tex,Talladega och airflow o Sj har jag Talladegapaketet. I det är det frontspoiler med dimljus, riktigt feta kjolar, skärmbreddare, vinge och bakkjol... airflow paketet ser ut som Talladegapaketet fast med dörrbreddare med. Spana gärna in min bil så ser du hur det ser ut!

Dessa kir går ej att köpa nya (om inte nån gammal SAAB stofil ligger och lurar på ett då)

Du kan ha tir och hitta ett på Blocket för några tusen.

Lycka till! MVH Larsson-

Ja, jo jag menade att det inte finns några eftermarknads-stylingkit såklart.

Pompmeister
3 maj 2010 · 1 Inlägg

Tjenare om det fortfarande är aktuellt så har jag ett Talladegapaket liggandes, dock finns det endast skärmbreddare till en sida.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang