Vilka fälgar ska jag välja?

scirocco8v
17 oktober 2006 · 51 Inlägg

17" är klart snyggare! men om du måste ha nya köp 17" borbet a med fet kant!

Heinevik busare
17 oktober 2006 · 157 Inlägg

scirocco8v skrev:
17" är klart snyggare! men om du måste ha nya köp 17" borbet a med fet kant!

tycker dom sklle finnas i 18" eller större de ser så små ut nu ... sad

Calibra <3
MICHAN Bas Connaisseur
17 oktober 2006 · 436 Inlägg

asså jag tycker det är så jävla svårt!
Dom första är skitsnygga asså, tycker dom andra ser så plstiga ut på bilden men sedan vet man ju ej hur det ser ut i vekrligheten xD det är typ 52/48 fördel till de första big_smile

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Heinevik busare
17 oktober 2006 · 157 Inlägg

haha Michan smile lol

Calibra <3
Sofia Dragracingbrutta.
17 oktober 2006 · 33 Inlägg

Har du ingen bild i dagsljus? Kanske är lättare att se då än på den bilden du har. Färgerna passar bättre nu på 17'' tycker jag, men det kan ju förändras i olika vinklar o.s.v.... smile

Dragracing och Jänk!
Heinevik busare
17 oktober 2006 · 157 Inlägg

Sofia skrev:
Har du ingen bild i dagsljus? Kanske är lättare att se då än på den bilden du har. Färgerna passar bättre nu på 17'' tycker jag, men det kan ju förändras i olika vinklar o.s.v.... smile

okej, nä har bar varit ute pom kvällen , tyvärr sad

Calibra <3
PD-PhoeniXDesigns
17 oktober 2006 · 42 Inlägg

18" helt klart men det skulle nog vara snyggare med 6 ekrade tror inte du det?
tycker det ser ut som om du BARA vill visa fälgarna med dom 18 du hade på förslag...

Roggan
17 oktober 2006 · 37 Inlägg

Tyckte 17" var snyggast. Om du vill att dina nuvarande 17" ska se större ut så kan du alltid sänka bilen mer, tänkte mest på bak då. Då lurar man ögat lite, det ser ut som fälgen fyller ut bättre. Har provat det själv genom att använda min 17" på en bil som inte var lika sänkt som min nuvarande, de såg mindre ut på den. Mvh

Heinevik busare
18 oktober 2006 · 157 Inlägg

PD-PhoeniXDesigns skrev:
18" helt klart men det skulle nog vara snyggare med 6 ekrade tror inte du det?
tycker det ser ut som om du BARA vill visa fälgarna med dom 18 du hade på förslag...

Förstår inte vad du menar med det där sista, det va en kille som gav lite andra förslag på fälgar.. Kolla lite sidor innan o se ifall dui tyckler någon av dom är snyggare.

Calibra <3
Heinevik busare
18 oktober 2006 · 157 Inlägg

Roggan skrev:
Tyckte 17" var snyggast. Om du vill att dina nuvarande 17" ska se större ut så kan du alltid sänka bilen mer, tänkte mest på bak då. Då lurar man ögat lite, det ser ut som fälgen fyller ut bättre. Har provat det själv genom att använda min 17" på en bil som inte var lika sänkt som min nuvarande, de såg mindre ut på den. Mvh

aa den va mer sänkt förut men iufalldu läste lite om bilen så är den höjd pga att den slog i lite varstanns. Måste ju kunna åka i bilen utan ebhöva gå ut varje gång o titta att det är okej att köra över en liten kant eller någon bula smile

Calibra <3
Heinevik busare
18 oktober 2006 · 157 Inlägg

Kan gärna komma med andra förslag på egna ideer, tar ju 5 sek o sätta ihop i PS ifall nu har något bra big_smile

Calibra <3
Sofia Dragracingbrutta.
18 oktober 2006 · 33 Inlägg

Det är ju ändå ditt beslut, det är du som ska se bilen. Ta de som DU är mest nöjd med. Alla här har olika smak och man ska trivas med sin egen bil. smile

Dragracing och Jänk!
sprox
18 oktober 2006 · 425 Inlägg

den nedre--- smile

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Volvo 940 Turbo "Nian" (1995)
Heinevik busare
18 oktober 2006 · 157 Inlägg

Sofia skrev:
Det är ju ändå ditt beslut, det är du som ska se bilen. Ta de som DU är mest nöjd med. Alla här har olika smak och man ska trivas med sin egen bil. smile

aa jag tycker båda är fina men skule hellre vilja ha 18" pga att de är större. ser lite maffigare ut med.. Kul ifall andra tycker bilen är snygg med., eller lol

Calibra <3
Sofia Dragracingbrutta.
18 oktober 2006 · 33 Inlägg

Heinevik skrev:

Sofia skrev:
Det är ju ändå ditt beslut, det är du som ska se bilen. Ta de som DU är mest nöjd med. Alla här har olika smak och man ska trivas med sin egen bil. smile

aa jag tycker båda är fina men skule hellre vilja ha 18" pga att de är större. ser lite maffigare ut med.. Kul ifall andra tycker bilen är snygg med., eller lol

Okej, med risk för att bli dumförklarad(?):
Jag bryr mig inte om vad andra tycker om min framtida (när pengarna tillåter) bil. Huvudsaken är att jag tycker att den är snygg! tongue

Dragracing och Jänk!
Roggan
18 oktober 2006 · 37 Inlägg

Heinevik skrev:

Roggan skrev:
Tyckte 17" var snyggast. Om du vill att dina nuvarande 17" ska se större ut så kan du alltid sänka bilen mer, tänkte mest på bak då. Då lurar man ögat lite, det ser ut som fälgen fyller ut bättre. Har provat det själv genom att använda min 17" på en bil som inte var lika sänkt som min nuvarande, de såg mindre ut på den. Mvh

aa den va mer sänkt förut men iufalldu läste lite om bilen så är den höjd pga att den slog i lite varstanns. Måste ju kunna åka i bilen utan ebhöva gå ut varje gång o titta att det är okej att köra över en liten kant eller någon bula smile

ok

Heinevik busare
18 oktober 2006 · 157 Inlägg

Sofia skrev:

Heinevik skrev:

Sofia skrev:
Det är ju ändå ditt beslut, det är du som ska se bilen. Ta de som DU är mest nöjd med. Alla här har olika smak och man ska trivas med sin egen bil. smile

aa jag tycker båda är fina men skule hellre vilja ha 18" pga att de är större. ser lite maffigare ut med.. Kul ifall andra tycker bilen är snygg med., eller lol

Okej, med risk för att bli dumförklarad(?):
Jag bryr mig inte om vad andra tycker om min framtida (när pengarna tillåter) bil. Huvudsaken är att jag tycker att den är snygg! tongue

jhehe okej, man vill ju bli lite omtykt ändå wink,  men det spelar nog ingen roll vilka jhag väljer, hoppas att folk tycker den r snygg ändå lol

Calibra <3
Heinevik busare
19 oktober 2006 · 157 Inlägg

annars vet jag inte bär jag byter isåfall, smile

Calibra <3
LipetipetoN
19 oktober 2006 · 38 Inlägg

jag tyckte dom du har på nu var riktigt fina faktiskt smile men men, gör som du själv tycker, lite kritik skadar aldrig tongue

Heinevik busare
19 oktober 2006 · 157 Inlägg

hehe, nä det gör ju inte det big_smile

Calibra <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang