Tips om Koppling?

Trynet
13 maj 2010 · 21 Inlägg

Vad för koppling bör man ha i en Volvo 945 turbo?
Som pallar mer effekt än orginal o vart man kan köpa de?

Senast redigerat av Trynet (13 maj 2010)

NITROUS f.d. BMW-missbrukare
13 maj 2010 · 3 180 Inlägg

börja med att fixa din rubrik eller så blir tråden låst.

budget? 6 puckad sinter eller flerskivig tilton skiljer rätt duktigt i pris, hur mycket ska den tåla?

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
BMW 323Ci (1997)
Audi 80 (1992)
johan-s70-t5
13 maj 2010 · 299 Inlägg

ska man "bara"åka lite större snurra å lite småpill runt 300/350hk räcker det väll med orginal lamell och sachs 707 tryckplatta lite tyngre å trampa men fortfarande riktigt körbar

Senast redigerat av johan-s70-t5 (13 maj 2010)

Trynet
13 maj 2010 · 21 Inlägg

NITROUS skrev:
börja med att fixa din rubrik eller så blir tråden låst.

budget? 6 puckad sinter eller flerskivig tilton skiljer rätt duktigt i pris, hur mycket ska den tåla?

runt 250-300 hk

johan-s70-t5
13 maj 2010 · 299 Inlägg

då räcker det gött med det jag skrev innan

Trynet
13 maj 2010 · 21 Inlägg

johan-s70-t5 skrev:
då räcker det gött med det jag skrev innan

Vart köper ja detta?

johan-s70-t5
13 maj 2010 · 299 Inlägg

tror typ mekonomen eller bildelsspecialisten kan hjälpa dej med att få hem tryckplattan lamellen oxå

KHRacing
13 maj 2010 ·

Dalhems.se

Trynet
13 maj 2010 · 21 Inlägg

johan-s70-t5 skrev:
tror typ mekonomen eller bildelsspecialisten kan hjälpa dej med att få hem tryckplattan lamellen oxå

oki för orginal pallar ej me de jag kör nu...
Men behöver ändå hjälp vilken ja ska välja o som tåler

Senast redigerat av Trynet (13 maj 2010)

Ahlsen
14 maj 2010 ·
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang