Kan man få något för en volvo 850 -92 orginalstereo?

Nylund91
5 juli 2010 · 195 Inlägg

Tjena, jag har en orginalstereo me kasett/radio liggandes av märket Blaupunkt som är i välldigt bra skick som har suttit i min volvo 850 glt -92 och undrar om man kan få något för den om man skulle försöka sälja den? smile

Tänkte att de är dumt att ha den liggandes och damma igen om man kanske kan få en liten peng för den :p

Senast redigerat av Nylund91 (5 juli 2010)

M_icke_
5 juli 2010 · 3 466 Inlägg

Har du sån otrolig tur att det är någon som verkligen skulle vilja ha en orginalbandare i sin gamla 850 så ska du vara glad, kanske tillomed tjäna en tia.

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
perzy Snål gnällspik
5 juli 2010 · 402 Inlägg

Det är faltiskt väldigt bra ljudkvalitet i dem.  Många vill faktiskt ha original har jag sett, dock inte jag som har en mp3.

Volvo S80 2,9.
Landstrom
5 juli 2010 · 451 Inlägg

Testa att göra en annons i köp och sälj delen vetja.

M_icke_
5 juli 2010 · 3 466 Inlägg

perzy skrev:
Det är faltiskt väldigt bra ljudkvalitet i dem.  Många vill faktiskt ha original har jag sett, dock inte jag som har en mp3.

Bra ljudkvalité i förhållande till vad?
Tror säkert att många vill ha den senare orginalstereon med CD men vad gäller bandare har jag svårt att tro att det är "många" som vill ha dom.

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
perzy Snål gnällspik
5 juli 2010 · 402 Inlägg

M_icke_ skrev:

perzy skrev:
Det är faltiskt väldigt bra ljudkvalitet i dem.  Många vill faktiskt ha original har jag sett, dock inte jag som har en mp3.

Bra ljudkvalité i förhållande till vad?
Tror säkert att många vill ha den senare orginalstereon med CD men vad gäller bandare har jag svårt att tro att det är "många" som vill ha dom.

Bra ljudkvalitet i förhållande till en vanlig "stormarknads-stereo" för 1299:- på BRL / El-miniatyren / Amatör.  Naturligtvis inte lika bra som Hi-end pioneer för 5000 kr.

Som sagt, till min förvåning har jag sett att det är ganska många som vill ha orginalstereo i bilen.

Tala gärna om hur mycket du får för den, jag har en liggande själv big_smile

Senast redigerat av perzy (5 juli 2010)

Volvo S80 2,9.
Nylund91
5 juli 2010 · 195 Inlägg

perzy skrev:

M_icke_ skrev:

perzy skrev:
Det är faltiskt väldigt bra ljudkvalitet i dem.  Många vill faktiskt ha original har jag sett, dock inte jag som har en mp3.

Bra ljudkvalité i förhållande till vad?
Tror säkert att många vill ha den senare orginalstereon med CD men vad gäller bandare har jag svårt att tro att det är "många" som vill ha dom.

Bra ljudkvalitet i förhållande till en vanlig "stormarknads-stereo" för 1299:- på BRL / El-miniatyren / Amatör.  Naturligtvis inte lika bra som Hi-end pioneer för 5000 kr.

Som sagt, till min förvåning har jag sett att det är ganska många som vill ha orginalstereo i bilen.

Tala gärna om hur mycket du får för den, jag har en liggande själv big_smile

Javisst, har lagt ut den på annons här på garaget nu iaf, får se om någon nappar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang