Då var det ändå inte servoslangen som läckte utan det läcker vid infästningen till oljekylaren. Hur mycket kostar det sådant. På skroten vill de ha 200kr. Är det svårt att byta, vad ska man tänka på?
Det gäller den lilla kylaren under den stora bakom intercoolern.
Tackar!
Senast redigerat av FordRSC (29 juli 2010)
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Själva bytet är inte svårt, men sen vad du behöver plocka bort får du se efter. Två stora muttrar och o-ring som tätning bara! Bara att skruva bort och skruva fast.. Kan ju vara en o-ring som är slut, men det tror jag inte!
Tackar för svar! Då verkar bytet ej vara så svårt!
Nästa fråga är då om en olkekylare från äldre Saab 900 -95 passar, eller en från en Saab 9-3...
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE