var kan man köpa rockford f. produkter?

simonr simoni rimnäisi
18 augusti 2010 · 269 Inlägg

nån som vet nån bra sida där man kan köpa rockford produkter??
BRL har ju tydligen slutat me de :S

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
Landstrom
18 augusti 2010 · 451 Inlägg

www.conrad.se är den enda jag vet i Sverige. På ebay.com säljs Rockford produkter av alla de slag både begagnat och nytt så ta en titt där, fynd kan man alltid göra på ebay. smile

Senast redigerat av Landstrom (18 augusti 2010)

simonr simoni rimnäisi
19 augusti 2010 · 269 Inlägg

synd bara att dom inte säljer rockford högtalare där sad

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
Streethawk Billjuds Wannabe
19 augusti 2010 · 1 771 Inlägg

Varför måste det prompt vara rockford? finns andra märken som är minst lika bra.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
valstadkillen
19 augusti 2010 · 1 523 Inlägg

Streethawk skrev:
Varför måste det prompt vara rockford? finns andra märken som är minst lika bra.

håller med:) och till bättre pris ocksåsmile Hertz, dls, Spl dynamics,Orion, Focal

Peugeot 207 (2006)
k1mm0 tokfrans
19 augusti 2010 · 982 Inlägg

nær du ændå ær på brl i karlstad så kan du væl kika på deras MTX sortimen? smile

Seat Leon 1.8T 20v Sport "Sjusovaren" (2001)
simonr simoni rimnäisi
19 augusti 2010 · 269 Inlägg

valstadkillen skrev:

Streethawk skrev:
Varför måste det prompt vara rockford? finns andra märken som är minst lika bra.

håller med:) och till bättre pris ocksåsmile Hertz, dls, Spl dynamics,Orion, Focal

kan bero på att ja har rockford redan å är grymt nöjd med deras produkter!
så därför vill jag fortsätta med rockford smile

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
valstadkillen
19 augusti 2010 · 1 523 Inlägg

simonr skrev:

valstadkillen skrev:

Streethawk skrev:
Varför måste det prompt vara rockford? finns andra märken som är minst lika bra.

håller med:) och till bättre pris ocksåsmile Hertz, dls, Spl dynamics,Orion, Focal

kan bero på att ja har rockford redan å är grymt nöjd med deras produkter!
så därför vill jag fortsätta med rockford smile

hehe men man kan ju ej vara märkes blind hehe:) man måste ju köra med olika märken och se vilken man blir mest nöjd med:) men rockford gör bra högtalare men priset e väl ej redigt rätt på vissa varor:)

Peugeot 207 (2006)
Landstrom
19 augusti 2010 · 451 Inlägg

valstadkillen skrev:

simonr skrev:

valstadkillen skrev:

håller med:) och till bättre pris ocksåsmile Hertz, dls, Spl dynamics,Orion, Focal

kan bero på att ja har rockford redan å är grymt nöjd med deras produkter!
så därför vill jag fortsätta med rockford smile

hehe men man kan ju ej vara märkes blind hehe:) man måste ju köra med olika märken och se vilken man blir mest nöjd med:) men rockford gör bra högtalare men priset e väl ej redigt rätt på vissa varor:)

Eller så kör man på det märke man gillar och vet har bra grejer istället för att testa något annat som visar sig vara sämre. Sen har dom inte alls farligt dyra grejer med tanke på hur bra dom är, finns mycket godis i Punch- och framförallt Power serien. Sen har dom Prime som är en budget serie men den ska jag inte uttala mig om då jag aldrig testat något från den serien.

valstadkillen
19 augusti 2010 · 1 523 Inlägg

Landstrom skrev:

valstadkillen skrev:

simonr skrev:

kan bero på att ja har rockford redan å är grymt nöjd med deras produkter!
så därför vill jag fortsätta med rockford smile

hehe men man kan ju ej vara märkes blind hehe:) man måste ju köra med olika märken och se vilken man blir mest nöjd med:) men rockford gör bra högtalare men priset e väl ej redigt rätt på vissa varor:)

Eller så kör man på det märke man gillar och vet har bra grejer istället för att testa något annat som visar sig vara sämre. Sen har dom inte alls farligt dyra grejer med tanke på hur bra dom är, finns mycket godis i Punch- och framförallt Power serien. Sen har dom Prime som är en budget serie men den ska jag inte uttala mig om då jag aldrig testat något från den serien.

högtalarna kanske e prisvärda men tkr stegen e lite dyra:) men man vet ju vad man får av rockford! kvalitet:)

Peugeot 207 (2006)
simonr simoni rimnäisi
19 augusti 2010 · 269 Inlägg

valstadkillen skrev:

Landstrom skrev:

valstadkillen skrev:

hehe men man kan ju ej vara märkes blind hehe:) man måste ju köra med olika märken och se vilken man blir mest nöjd med:) men rockford gör bra högtalare men priset e väl ej redigt rätt på vissa varor:)

Eller så kör man på det märke man gillar och vet har bra grejer istället för att testa något annat som visar sig vara sämre. Sen har dom inte alls farligt dyra grejer med tanke på hur bra dom är, finns mycket godis i Punch- och framförallt Power serien. Sen har dom Prime som är en budget serie men den ska jag inte uttala mig om då jag aldrig testat något från den serien.

högtalarna kanske e prisvärda men tkr stegen e lite dyra:) men man vet ju vad man får av rockford! kvalitet:)

exakt.. jag håller med om att stegen är ganska dyra men högtalarna tycker ja har rätt pris.. iaf så som de va på brl när dom fanns där. har dock bara kört med punch serien då jag inte har råd med power men också inte vill köra på prime (budget) grejer. kör nu på rockford punch 6´5" 4st på ett rockford p300-2 steg och det är riktigt gött ljud i de iaf big_smile

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
Landstrom
19 augusti 2010 · 451 Inlägg

valstadkillen skrev:
högtalarna kanske e prisvärda men tkr stegen e lite dyra:) men man vet ju vad man får av rockford! kvalitet:)

Jo, men man ska inte glömma bort att man får vad man betalar för. tongue

valstadkillen
19 augusti 2010 · 1 523 Inlägg

Landstrom skrev:

valstadkillen skrev:
högtalarna kanske e prisvärda men tkr stegen e lite dyra:) men man vet ju vad man får av rockford! kvalitet:)

Jo, men man ska inte glömma bort att man får vad man betalar för. tongue

hehe men finns ju lite billigare grejer som vissa hertz saker:) med mera:P

Peugeot 207 (2006)
Streethawk Billjuds Wannabe
19 augusti 2010 · 1 771 Inlägg

valstadkillen skrev:

Landstrom skrev:

valstadkillen skrev:
högtalarna kanske e prisvärda men tkr stegen e lite dyra:) men man vet ju vad man får av rockford! kvalitet:)

Jo, men man ska inte glömma bort att man får vad man betalar för. tongue

hehe men finns ju lite billigare grejer som vissa hertz saker:) med mera:P

Inte att förglömma DLS som gör en hel del kvalitets saker

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Rickard-v
21 augusti 2010 · 2 665 Inlägg

www.blocket.se

Senast redigerat av Rickard-v (21 augusti 2010)

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang