Db/spl mätare i skåne.

inzain
30 augusti 2010 · 86 Inlägg

hej! är lite sugen på att kolla mitt nya ljud nu innan vinter och labba med det innan det blir dags för andra laborationer. är det någon i skåne eller i närheten som skulle kunna ge sig lite tid åt en eller två mätningar och kanske ett eller annat tips eftersom jag är helt och hållet nybörjare. annars om det är någon som har något till salu så kan ni ju pm:a är mest intresserad av bae:s mätare isf så länge ingen slumpar bort ett TL för en ringapeng;) hehe

Mvh Tomas

H0lmgren
31 augusti 2010 · 572 Inlägg

Sandbyljud mäter.. Åk dit.. Tror dom tar 150kr e ej säker..

DZ Design På Facebook
caboom89
1 september 2010 · 67 Inlägg

Eller så drar du till BRC på Lördag eller Söndag så kan du göra det där. Dem har rådgivning med!

Senast redigerat av caboom89 (1 september 2010)

Saab 9-3 Aero Coupé -02
Finns det nåt fånigare än en bil som ser snabb ut och gör 0-100 på en industrisemester?
inzain
3 september 2010 · 86 Inlägg

okej, tack för svar. tror det blir brc nu imorgon, ska dit och kolla iaf, kanske lite pinsamt att mäta framför alla som är därtongue hoppas där kommer vara mycket folk:) caboom89 du ska med iaf och om jag kollar mitt ska du kolla ditt också! hade varit roligt att se vad ditt spelar också Dannz0 det låter högt:)

H0lmgren
5 september 2010 · 572 Inlägg

Haha... Näää mitt ljud har blivit piss sen jag byttade steg. sad Men ska sälja det snart..

DZ Design På Facebook
sveaochedith
7 september 2010 · 605 Inlägg

jag ska köpa in en db mätare nu i höst, om det finns fler som är intresserade av att mäta!

Carsnaudio
7 september 2010 · 38 Inlägg

sveaochedith skrev:
jag ska köpa in en db mätare nu i höst, om det finns fler som är intresserade av att mäta!

Är du ntresserad av TermLab så finns det mätare på väg hem.
PM eller mail för mer info.


Skall ni mäta upp er bil i Skåne är Ljudbyggaren i Helsingborg ett utmärkt alternativ.

Roger Edvinsson
CEO
Cars'n Audio Magazine
http://www.carsnaudio.com/
inzain
7 september 2010 · 86 Inlägg

Carsnaudio skrev:

sveaochedith skrev:
jag ska köpa in en db mätare nu i höst, om det finns fler som är intresserade av att mäta!

Är du ntresserad av TermLab så finns det mätare på väg hem.
PM eller mail för mer info.


Skall ni mäta upp er bil i Skåne är Ljudbyggaren i Helsingborg ett utmärkt alternativ.

Okej, tack så mycket antar att dom kan komma med en del bra tips och trix också. kollade ljudet i helgen på brc i malmö bara för en kul grej. verkade som jag behöver lite större kablar och bättre ström försörjning (det visste jag redan innan) men med en helt ny bas och allt helt nytt i satt dagen innan  bara lite snabbt inställt spelade jag 138,4 med musik och bilen som den är när den körs... (inget trixat med stolar och ryggstöd etc. etc.) ganska nöjd där faktiskt...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang