Sweden Auto Lights till Dodge

Dreadl0ck
28 april 2010 · 46 Inlägg

Jag är på jakt efter ett par halos till min Dodge Magnum, och har hittat dessa

http://www.swedenautolights.se/ShowProd … p;cat=2345

Det är tydligen ett företag som heter Sonar som tillverkar dem och man får 1 års garanti + 2 år på elektroniken.

Att jag undrar är att jag har haft 2 ebay-lyktor som varit helt fruktansvärt dåliga. Halon har lyst dåligt, och sedan slocknat, det har kommit in fukt i dem och glaset blivit repat väldigt lätt.

Någon som har dessa lyktor här på forumet eller kanske en annan bilmodell med motsvarande som man kan komma och kolla på? När jag mailade Swedenautolights så säger de att öppet köp inte gäller iom att det är beställningsvara så jag kan itne plocka hem dem och kolla.

Znurf
28 april 2010 · 207 Inlägg
Rock-Star
28 april 2010 · 2 982 Inlägg

skippa sweden autolight om du vill slippa problem

TruckerSwede
4 juni 2010 · 3 Inlägg

Se upp med Sweden Auto Lights. Jag var tvungen att polisanmäla företaget för att få mina pengar tillbaka efter månader av tomma löften.
Efter polisanmälan, anmälan till Allmänna Reklamationsnämnden, Rejta, Konsumentverket m.fl. fick jag nedanstående mail från någon som kallar sig Henrik. Jag tror har kör företaget från sitt vardagsrum :

""Vi har nu gjort en polisanmälan emot dig för grovt förtal via internet på Rejta, vi har nu pratat med redaktionen då du ej följt deras regler gällande omdömesskrivning. Vidare har vi skickat kopia till vår advokat som går vidare med en stämmning.
Summan är ännu oklar i rättsak , men vi kör detta hela vägen då det är viktigt för oss att makera vad gränserna går.
Allmänna reklamationsnämnden är också kontaktad i detta ärende då du använder deras namn som bollplank.

Då jag betvivlar att du inser allvaret i detta ärende så kommer detta säkert att bli en chock för dig när vi är klara med dig.
Alla vidare kommunikation sker via vår advokat när stämmningen är färdigställd.""

Skitföretag som dessa är det bara att undvika. Själv har jag gott om tid och väntar upprymt på att få höra från "advokaten"! :lol

Streethawk Billjuds Wannabe
4 juni 2010 · 1 771 Inlägg

TruckerSwede skrev:
Se upp med Sweden Auto Lights. Jag var tvungen att polisanmäla företaget för att få mina pengar tillbaka efter månader av tomma löften.
Efter polisanmälan, anmälan till Allmänna Reklamationsnämnden, Rejta, Konsumentverket m.fl. fick jag nedanstående mail från någon som kallar sig Henrik. Jag tror har kör företaget från sitt vardagsrum :

""Vi har nu gjort en polisanmälan emot dig för grovt förtal via internet på Rejta, vi har nu pratat med redaktionen då du ej följt deras regler gällande omdömesskrivning. Vidare har vi skickat kopia till vår advokat som går vidare med en stämmning.
Summan är ännu oklar i rättsak , men vi kör detta hela vägen då det är viktigt för oss att makera vad gränserna går.
Allmänna reklamationsnämnden är också kontaktad i detta ärende då du använder deras namn som bollplank.

Då jag betvivlar att du inser allvaret i detta ärende så kommer detta säkert att bli en chock för dig när vi är klara med dig.
Alla vidare kommunikation sker via vår advokat när stämmningen är färdigställd.""

Skitföretag som dessa är det bara att undvika. Själv har jag gott om tid och väntar upprymt på att få höra från "advokaten"! :lol

Vadå mafia stil ? kunde inte låta bli lol . Men jag har bara hört dåliga saker om detta företag så jag skulle aldrig handla där.

Senast redigerat av Streethawk (4 juni 2010)

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
tranceasia
15 september 2010 · 4 Inlägg

inget företag jag kommer någonsin handla från igen. beställde lysen till corvetten 14 juni efter att ha prata med dom och dom fanns på lager mailar efter en månad och frågade hur det gick då var dom tot slut helt plötsligt men skulle komma in runt 20 jul men efter men med mycket vellande fram och tillbaks avbeställde jag dom 25 augusti då dom har lovat att skicka dom i flera veckors tid tog tog 3 veckor innan dom betalade tillbaks pengarna efter jag hotade med att gå vidare med ärendet

så tänk till innan ni beställer något därifrån

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang