Sälja alfan köpa Golf

Rolle90
23 september 2010 · 221 Inlägg

hmmm, jag hatar att ta sådana här beslut tongue

hur mycket dricker en så gammal golf per mil? inte säker på vilken motor det är, men 1.6L är väll den vanligaste.

Mobeerg carzy
23 september 2010 · 461 Inlägg

allt mellan 0.6 till 2.0 typ. Beror på hur den mår i motor osv.

Team BSG
Rolle90
23 september 2010 · 221 Inlägg

ok

J0ck3e
23 september 2010 · 247 Inlägg

Ser ut som någon tagit en tugga av förarstolen roll

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.
Rquired Allmänt envis
23 september 2010 · 12 512 Inlägg

Rolle90 skrev:
vad tror ni om den här?
http://www.blocket.se/vi/29585790.htm

Nybes och godkänd för mindre än en vecka sen, men skatten skall betalas snart (~2000:-). I övrigt ser den väl lite sliten men ok ut, skinnet på förarstolens vänstersida är lite "standardfel" när folk kliver i och ur. Misstänker även att M-spoilern fram är eftermonterad, inget komplett M-paket och dimljus saknas, sedan fattas det någon list med (HB) men utseendet har som sagt inte automatiskt något med skicket att göra.

Att AC kyler bra utgör med ett frågetecken, är den renoverad (I bästa fall påfylld) eller? För inte håller en sådan 16år, och att det blåser kall luft betyder inte att den är ok för om den vore ok då håller utluften kanske 5grader vilket är svinkallt i jämförelse med "kall luft".

Skulle jag varit intresserad hade jag bjudit 15.000:-, men gjort klart att det bara är ett bud och låtit honom komma tillbaka med ett nytt sådant. 15´ är lite lågt, men duger som utgångsbud tror jag. smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang