Hur är din körning?

_Nas_
4 augusti 2009 · 309 Inlägg

habomaster skrev:
Jag antar att en svart sedan med tonade rutor alltid är misstänkt för brott i Malmö..

Likaså en svart Ford Sierra med tonade rutor i Göteborg för min del.. Blir alltid stoppad. 7 av 10 gånger som de rullar bakom en blir det blåljus och in till väg kanten tyvärr...

Att köra turbo är beroendeframkallande...
allenalle snickare
5 augusti 2009 · 612 Inlägg

flera som de har gått lite illa för? tongue

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
allenalle snickare
22 augusti 2009 · 612 Inlägg

gjorde en klant nu i början av veckan skulle upp för en trotoarkant o e inte riktig van med nya bilen,så de skrapa sad rätt så mycke men de värsta de va att ja behövde backa o då skrapa de lika mycke sad

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
zijaa Bilmekaniker
22 augusti 2009 · 1 354 Inlägg

ja körde som en idiot på väg till vw i sisjön i gbg, ungeför 150 på 80 väg, då kommer polisen och stoppar mig. och det första man hör är : du kör ju som en galning. men han var ju ensam o vi var 4 pers i bilen så polisen bara kollade passagerarna och åkte vidare..Tur att han inte hade nån kollega med sig tongue

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
loow Jävel
22 augusti 2009 · 2 018 Inlägg

Ja sladdade av vägen första dagen jag körde min bil smile
Har idag haft körkort i 1 vecka o 4 dagar..

Senast redigerat av Plankpojk (22 augusti 2009)

You got to risk it, to get the biscuit :)
NFD Borstat grenrör!
27 augusti 2009 · 125 Inlägg

Syster min startade bmwn tidigt en morgon utan att koppla eller bromsa, ettan var givetvis i och resultatet blev en ny garageport, dessutom fick farsan en rejäl utskällning för "man parkerar aldrig en bil med växel i fattar du väl!", självklart inte en skråma på bmwn :p

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.
Tobiasarvidsson Volvo Performence Styling
27 augusti 2009 · 14 Inlägg

Jag var i grannkommun ett par månader sen och var fyllechaffis, klockan var väll 3-4 på natten och musiken var på full volym roligt som de va så sladda jag lite för det var tomt på vägen så de va ju lugnt. efter andra varvet i rondellen så hänger en silvrig saab 95 på och jag tänker inte på det utan slutar sladda bara och drar på lite så jag kommer hem ngn gång. Efter 200 m typ så börjar den blinka och jag kände igen bilen och fick i mitt huvud till att det var ngn jag kände så jag gasa på för trodde han var ute efter race men efter 3 km så flyger saab fan förbi i hisnande hastighet och slänger ut stopptecken ur passager rutan. jag stannar med 200 i puls och klarar mig på varning för han såg dom fulla och jag förklara varför jag inte stanna det visa sig att han stoppade mig i kontroll på bilen någon månad innan. flyt tycker jag ... tongue

"Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir."
Volkswagen Golf 2 "Black Pearl" (1988)
Memme I'am AWESOME..
27 augusti 2009 · 2 783 Inlägg

Minns när jag fick tillbaka min dåvårande bil ( saaben ) från en krock. en moppepojke åkte in i mig. Nvm.

Skulle köra med "Mazdalovern" och skulle byta avgassystem, ser att han sticker iväg å jag hänger på. Kör om honom, och ser att de kommer en SKAAAAAAAAAAAAAARP kurva och får vattenplaningen med blank slitna däck och bara åker raaakt ut i åkern.
Minns att tjejen skrek " Akta dig Trädet "...
Tror hon att trädet skulle flytta sig :p .. (Kan tillägga att jag missa trädet med ngn cm..) Hade kunnat slutat MYCKET illa där.
Inget hände med bilen, förutom att MAzdalover kommer ut å skriker  - Vafan gör du där ute! HAHAAH!!..

Andrelinekiiiick fick man dock :$

Senast redigerat av Memme (27 augusti 2009)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Jublub
27 augusti 2009 · 187 Inlägg

Var ute o körde som en tok på grusvägar häromdagen, då ja försökte åka på ställ genom en ganska lång kurva i nerförsbacke, och så räckte inte krämen till så stället hävde sig genom halva kurvan så åkt ner halvt i diket på ena sidan, men kom upp å flög rätt över vägen och ner i diket på andra sidan tongue

Fast kom upp därifrån med! Och för att jag inte fastnade så vare bara köra på lika vilt som innan, fast det gick bara sisådär 200meter till, för då gick hardyskivan sönder och kardanen fastnade på nå jävla vänster så bakhjulen låste sig å så stod man där smile

Ford Taunus "Turbo" (1982)
Mack855
27 september 2010 · 1 354 Inlägg

Höll på att krocka med pappas nya V70 för en vecka sen. Ska göra en vänster sväng i en korsning och jag var trött o hungrig så jag kollade lite fort och sa "DE KOMMER INGEN JAG MÅSTE INTE STANNA!" så haha precis när jag kör ut ser jag en sprillans saab 9-5a komma ifrån vänster, stog på gasen och klarade mig med dryga 30 centimeter från att bli ihjälklämd...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang