Volvo R-vinge stulen i skövde!

Anders J
11 oktober 2010 · 77 Inlägg

Har nu blivit av med min r-vinge med bromsljus ännu en gång...sad
Den stals i skövde natten mellan lördag och söndag, 9-10oktober mellan kl.01.00-09.00.
Eftersom det var nån bilträff i skövde under lördagskvällen med många bilar i rörelse så kan det ju istortsett vara vem som helst även utifrån stan..
Enda man kan känna igen den på är väl i stort sett färgen som inte är alltför vanlig häromkring men antar att den redan är nedslipad och på väg upp på någon annan bil/epa men om nån vill så håll gärna utkik på försäljningssidor på nätet, håll öron och ögon öppna om det är någon bil som nyss fått på en sådan vinge i den färgen eller någon annan eller ser någon liggandes i något garage. Antagligen helt omöjligt att få tag i den men vore gött och få veta vad det är för folk som inte kan låta andras grejor vara ifred och inte kan köpa och betala för de som vanligt folk! Vore ju kul om man kunde få ha något ifred utan att behöva låsa fast allt med kätting och stänga in i ett garage med 18 olika lås på. Snart ingen idé att sätta på en ny.. bättre grabben hör av sej och köper hele bil istället! jag är inte bitter, bara rätt trött på att bli av med sakerna hela tiden... hoppas iaf att vingen kommer sitta gött på din bil med gott samvete! big_smile
ha de gött hej

Diesel power!
Volvo S70 TDI "R-design" (1998)
Bagarn
11 oktober 2010 · 689 Inlägg

Fyf*n va trist.. Jag är sugen på R-vingen men åker fortfarande med vanliga turbovingen och den får jag iallafall behålla! Ingen tröst men.. tongue

Anders J
12 oktober 2010 · 77 Inlägg

Japp, börjar bli less påt nu. någon som har några bra knep för att folk ska låta bli den?

Diesel power!
Volvo S70 TDI "R-design" (1998)
jimmzzan
12 oktober 2010 · 1 168 Inlägg

en här satte rakblad under vingen, skitfult men den är ju inte ryckt iallafall. sen vet jag inte hur bra det är att limma på massa rakblad om man vill ha bort dom senare, och om dom är lätta och ta bort om man vill sno vingen ändå

Senast redigerat av jimmzzan (12 oktober 2010)

Supralady
12 oktober 2010 · 79 Inlägg

Jag lider med dig!
Vi blev av med vår R-vinge 2ggr med en månads mellanrum. Vi hann bara få på den 2:a vingen innan den var borta igen...

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
Xz3PaZ
13 oktober 2010 · 87 Inlägg

du kan inte bulta den? hälre att dom spräcker vingen än själva får nytta av den:) vet att besiktningen inte gillar de men man kan ju dölja de

Projekttråden för scorpio 2,9 ghia rs http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222493
Sluta skjuta upp saker, skit i det istället :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang