Call of duty: Black ops

JockeRX7 KTM 660
7 november 2010 · 537 Inlägg

Hur många här hade tänkt att skaffa black ops på tisdag då?
Jag och några kompisar kommer hyra en server så vi lägger ut ip och info om den i veckan som kommer.
Vore kul om vi kunde locka lite svenska spelare till den.

Självklart blir det en rankad 18 players server. Som kommer bli en hc server för er som gillar detta.

Vad har ni för tankar och förhoppningar på spelet?

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
The_Bunny
7 november 2010 · 246 Inlägg

Wee vad kul det ska bli, jag kommer oxå vara Admin på denna server så inte döda The_Bunny ;D

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Fimp3n Random
7 november 2010 · 480 Inlägg

Kommer nog köpa det smile Grymt att det blir egna servrar igen! Tittar nog in på eran server nån gång.

Snitch Ointresserad.
7 november 2010 · 936 Inlägg

Undra om gamestop kör midnight-release?

Jag har redan bokat så. Dock till PS3..

Teabag appreciation club.
JockeRX7 KTM 660
7 november 2010 · 537 Inlägg

Fimp3n skrev:
Kommer nog köpa det smile Grymt att det blir egna servrar igen! Tittar nog in på eran server nån gång.

Ja serversytemet har man saknat, så det har dom gjort bra.
Du är så välkommen.
Även att lean är tillbaka tycker jag kommer bli skönt. Känns som dom lyssnar lite på pc spelarna till det här spelet och inte bara anpassar det till konsoll som med mw2.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
LeafBox Lat Perfektionist
7 november 2010 · 6 359 Inlägg

Om ni kör utan punkbuster så tittar jag nog in ;D
Jag fuskar inte eller nått sånt. Bara det att jag antagligen inte kommer köpa spelet... hehe

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
JockeRX7 KTM 660
7 november 2010 · 537 Inlägg

LeafBox skrev:
Om ni kör utan punkbuster så tittar jag nog in ;D
Jag fuskar inte eller nått sånt. Bara det att jag antagligen inte kommer köpa spelet... hehe

Blir nog svårt för dig att spela rankad server online då. För det går ju via steam för att man inte ska kunna spela crackat online :S

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
LeafBox Lat Perfektionist
7 november 2010 · 6 359 Inlägg

JockeRX7 skrev:

LeafBox skrev:
Om ni kör utan punkbuster så tittar jag nog in ;D
Jag fuskar inte eller nått sånt. Bara det att jag antagligen inte kommer köpa spelet... hehe

Blir nog svårt för dig att spela rankad server online då. För det går ju via steam för att man inte ska kunna spela crackat online :S

Jaha, steam förstörde allt igen dårå.
Får hoppas att "AlterIW" gör om det oxå som dom gjorde med MW2.
Det går bra att spela crackat via dom! (AlterIW) lite drygt när folk fuskar. Men ibland hittar man riktigt bra servar smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
JockeRX7 KTM 660
7 november 2010 · 537 Inlägg

LeafBox skrev:

JockeRX7 skrev:

LeafBox skrev:
Om ni kör utan punkbuster så tittar jag nog in ;D
Jag fuskar inte eller nått sånt. Bara det att jag antagligen inte kommer köpa spelet... hehe

Blir nog svårt för dig att spela rankad server online då. För det går ju via steam för att man inte ska kunna spela crackat online :S

Jaha, steam förstörde allt igen dårå.
Får hoppas att "AlterIW" gör om det oxå som dom gjorde med MW2.
Det går bra att spela crackat via dom! (AlterIW) lite drygt när folk fuskar. Men ibland hittar man riktigt bra servar smile

Då kan du ju ha en rätt bra chans på att spela iaf. Tycker det borde vara egna servers även om man kör crackat. Så folk borde ju kunna bli kickade om dom fuskar.
Hoppas verkligen fuskarna blir lätta att få bort i det här. För i mw2 så var det ju nästan 1 varje game man körde sad

Theater mode finns ju så man kan filma och skicka in som fuskanmälan. Fast det blir nog lite svårt på crackade servers tongue

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
LordLife
7 november 2010 · 998 Inlägg

Är det en pc server så tittar jag nog in smile
Ser fram emot egna servrar igen. Fan mw2 blev ju helt förstört, nu är det värre än någonsin.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
JockeRX7 KTM 660
7 november 2010 · 537 Inlägg

LordLife skrev:
Är det en pc server så tittar jag nog in smile
Ser fram emot egna servrar igen. Fan mw2 blev ju helt förstört, nu är det värre än någonsin.

Glömde den detaljen, men ja det är en pc server smile
Jo det ska bli skönt att få kontrollera sitt spelande igen. Och inte hamna på dåliga lobbys med kass ping och fuskare.

Så det kommer bli en fair server med mogen nivå på.
Fuskare och folk med dåligt beteende i chatt osv kommer inte bli långvariga smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
PerfectionR Japanese Engineering
7 november 2010 · 690 Inlägg

Nice, Har bokat till 360 wink

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Pierre_r Lastbilsmekaniker
8 november 2010 · 729 Inlägg

Har precis bokat till ps3.

Fimp3n Random
8 november 2010 · 480 Inlägg

Bokat till Pc. 444kr på Elgiganten. Står vid dörrarna imorgon när det öppnar smile Införskaffade även ny mus. Mionix Naos 5000.

JockeRX7 KTM 660
8 november 2010 · 537 Inlägg

Fimp3n skrev:
Bokat till Pc. 444kr på Elgiganten. Står vid dörrarna imorgon när det öppnar smile Införskaffade även ny mus. Mionix Naos 5000.

Påminner lite om min g9x från logitech. Är sugen på den här som reserv http://www.cyborggaming.com/prod/rat9.htm

Blir att stå på låset imorn när media markt öppnar för min del smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
gutfucker Norrlänning
8 november 2010 · 643 Inlägg

JockeRX7 skrev:

LeafBox skrev:

JockeRX7 skrev:

Blir nog svårt för dig att spela rankad server online då. För det går ju via steam för att man inte ska kunna spela crackat online :S

Jaha, steam förstörde allt igen dårå.
Får hoppas att "AlterIW" gör om det oxå som dom gjorde med MW2.
Det går bra att spela crackat via dom! (AlterIW) lite drygt när folk fuskar. Men ibland hittar man riktigt bra servar smile

Då kan du ju ha en rätt bra chans på att spela iaf. Tycker det borde vara egna servers även om man kör crackat. Så folk borde ju kunna bli kickade om dom fuskar.
Hoppas verkligen fuskarna blir lätta att få bort i det här. För i mw2 så var det ju nästan 1 varje game man körde sad

Theater mode finns ju så man kan filma och skicka in som fuskanmälan. Fast det blir nog lite svårt på crackade servers tongue

Lär väl vara som på CS, fuskar man på en vettig server (cs kör ju VAC) så får man sitt onlinespelande bannat?

The_Bunny
8 november 2010 · 246 Inlägg

Jag kommer inhandla vid klockan halv - 4 imorn, har lite bestyr innan som te.x hämta bilen på verkstad föra att ta mig big_smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
The_Bunny
8 november 2010 · 246 Inlägg

JockeRX7 skrev:

Fimp3n skrev:
Bokat till Pc. 444kr på Elgiganten. Står vid dörrarna imorgon när det öppnar smile Införskaffade även ny mus. Mionix Naos 5000.

Påminner lite om min g9x från logitech. Är sugen på den här som reserv http://www.cyborggaming.com/prod/rat9.htm

Blir att stå på låset imorn när media markt öppnar för min del smile

Jocke den där musen är ju för avancerad för dig.. Massa skruvar och sånt.. big_smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
KennethL
8 november 2010 · 412 Inlägg

Jag hoppas för guds skull att det blir samma feeling som COD4. MW2 var väl ok ett tag men fan vad tjatigt det blev, jag lugnar mig ett tag men kommer garanterat att skaffa det till PC snart nog. smile

135
├┼┼
24 R
Rubank
9 november 2010 · 71 Inlägg

jag kommer in och blir ägd någon timme om ni drar igång nåt, gammal mohaa:s lirare som saknar vardagsdödandet!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang