Hjälp mig bestämma färg på interiören.

wellander
9 januari 2011 · 35 Inlägg

Tjena!

jag håller på o blir galen av alla tankar fram o tillbaka och kan inte bestämma mig för vad som skulle va bäst i min peugeot. jag velar mellan svart/vit och svart/grön interiör. bilen är ju svart/vit men vitt blir så skitigt om man har skitiga kläder eller bara råkar göra nånting och dom flesta har samma färg invändigt som utvändigt och jag har inte sett grönt i så många bilar och bytte innerbelysningen till grönt igår smile

men nu är det dags att beställa hem nya stolar och ratt o damasker o sånna saker så jag måste ju bestämma mig men jag kan inte och därför vänder jag mig till er för att kanske få lite klarhet i skallen smile


kan inte lägga upp bilder då jag inte fattar ett smack av detta så ni får väl kolla in på min sida big_smile

Senast redigerat av wellander (9 januari 2011)

BMW 525i "Biffen" (2004)
BudgetDunkaren Osponsrad
9 januari 2011 · 1 631 Inlägg

Grönt och svart helt klart. Snyggt i en vit bil som redan är så fet från fabrik. Mvh

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Streethawk Billjuds Wannabe
9 januari 2011 · 1 771 Inlägg

Vitt/svart hade jag tagit.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
UrPeppe Lastbilsbyggare
9 januari 2011 · 389 Inlägg

funkar det inte med någon halvljus grå/svart då annars är grön/svart ingen dum idé om man hittar en schysst grön nyans.

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Skoda V//RS
Quattro 4-ever
Audi quattro "Urquattro" (1987)
wellander
17 januari 2011 · 35 Inlägg

Det blir vitt o svart även invändigt men massa shysst grönt ljus istället smile
ligger en bild på det jag hunnit lacka vitt änsålänge, flaskan tog slut idag sad

BMW 525i "Biffen" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang