MALMÖ Svart Golf mk2 HITTAD. Eftersnack

Puttejohnsson Adlig
24 februari 2011 · 412 Inlägg

Trevligt att det löste sig, kunde som sagt varit mycket värre. Lycka till med reparationerna av bilen, du kan ju strunta i att betala ett par tusen i skatt i ett par månader så täcker får pundarna inte de pengarna iaf.(Synd att man inte hade kunnat göra så! Hade varit grymt om invandrare blir dömda och får betala genom att inte få social-bidrag! Hade fan varit det bästa!) Mina fördomar är ganska tydliga här, vilket jag delar med mig öppet av. Och ni ska inte tro att jag hatar alla invandrare, finns mycket trevliga sådana också, men säger endast i just Malmö så är en väldigt stor majoritet invandrare. Som sagt, lycka till!

Putte

En häst har en hästkraft! Eller..?!
Johan_08
24 februari 2011 · 17 Inlägg

Ja den är ju fortfarande fin iallafall smile

Laga!

Lycka till.
Mvh.

razpataz Halvglad semi-amatör.
24 februari 2011 · 600 Inlägg

Dörrhandtaget var trasigt sen en liten "debatt" om hurvida dörren skulle gå upp eller ej när den frusit ihop nu i vinter, så det kan man inte skylla på dom. Sen så är ju faktiskt stereo, spade, skateboard och det andra viktiga kvar. Om dom nu ska stjäla en bil, varför inte göra det på riktigt och ta allt? Oh well, nästa gång kanske dom har sparat ihop till en bussbiljett istället...

Honda Accord Type-S Tourer "Banzai-blöjan" (2007)
Eunos Roadster 1.8SC "kamikaze-tampongen" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang