Vw Polo, Kupefläkt Problem

Le0
24 februari 2011 · 2 Inlägg

Hej min mor har en VW Polo -05 som har problem med kypefläkten den går endast att köra i läge 4. Jag ska åka och hälsa på henne nu i helgen och försöka fixa problemet. Men tänkte innan att jag kan höra här om någon har någon susning vad det kan vara? kan det möjligtvis vara Reläet? 

Tackar för alla svar. Mvh Leo

Hillbill Redneck life
2 mars 2011 · 357 Inlägg

ingen som vet? har samma problem med min polo från 1995

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
2 mars 2011 · 17 630 Inlägg

Swedenrockers skrev:
Antar att det sitter ett fläktmotstånd i den, högsta hastighet innebär att fläktmotståndet förbikopplas och det gör i sin tur att enda gången fläkten får ström är på det läget ifall motståndet är trasigt.

Jo så är det nog! Men var sitter motståndet? Kan vara pilligt att komma åt det! Tro mig...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Le0
2 mars 2011 · 2 Inlägg

Tack för svaret smile

Hillbill Redneck life
8 mars 2011 · 357 Inlägg

Swedenrockers skrev:
http://www.polo9n.info/Wissen/anleitungen/vorwiderstand-tauschen

Dieselsmurfen skrev:

Swedenrockers skrev:
Antar att det sitter ett fläktmotstånd i den, högsta hastighet innebär att fläktmotståndet förbikopplas och det gör i sin tur att enda gången fläkten får ström är på det läget ifall motståndet är trasigt.

Jo så är det nog! Men var sitter motståndet? Kan vara pilligt att komma åt det! Tro mig...

jag har en polo 6n och ser inte likadant ut:/ ingen som vet någon sida som visar vart den sitter på min bil? tacksam för svar

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
ceem
8 mars 2011 · 102 Inlägg

Jag tror den sitter på ungefär samma ställe. Eller ser det helt olikt ut bakom handsfacket?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang