Haynes Styling bok. Värt 300 kr?

BlandadBenzin
16 december 2006 · 202 Inlägg

Tja undrar bara om det är värt att köpa en Haynes Styling bok för 300 spänn? Har man någon stor nytta av den? Bertättar den nogrannt hur man ska göra olika saker elle bara förklara dem snabbt o oförstårligt? Någon som har den boken o vet smile?

Bebbo Kocken
16 december 2006 · 487 Inlägg

Den går in väldigt detaljerat på vissa saker...lite väl detaljerat... tex hur man byter ut olje locket och olje stickan...det kanske inte behöver någon förklaring. Men den tar upp rätt så bra saker men en del bitar så får dom det att se enklare ut än vad det är

Tiagirl
16 december 2006 ·

Sök på Tradera, finns en hel del oavsett vilket märke du är ute efter. Både nya och begagnade!

dyGGz V70D5
16 december 2006 · 199 Inlägg

Tiagirl skrev:
Sök på Tradera, finns en hel del oavsett vilket märke du är ute efter. Både nya och begagnade!

vad menar du?

OT: Funderar oxå på att köpa boken men undrar om det är värt..

Man lever bara en gång
Miklen
17 december 2006 ·

dyGGz skrev:

Tiagirl skrev:
Sök på Tradera, finns en hel del oavsett vilket märke du är ute efter. Både nya och begagnade!

vad menar du?

OT: Funderar oxå på att köpa boken men undrar om det är värt..

Hon syftade nog på service manualerna från haynes..

men i vikket fall så var ja å bläddra i den lite hos micro å ärligt talat så klarar ja mig me bättre me internet..

Surferboy Vindsurfare
17 december 2006 · 150 Inlägg

Gör som jag, låna den på biblioteket först för att se om den är nått att ha.... tongue

Tyckte inte jag iaf! smile
Intressant läsning och många bilder, men inget jag har användning av.


mvh
Tobbe

Hellre omkommen och bortförd än bortkommen och omkörd!
Fryxell
17 december 2006 · 189 Inlägg

kul att bläddra lite i men inte mer..

///M
mellowd Drop Shop
17 december 2006 · 926 Inlägg

beror lite på vad man har för bil. Har men opel corsa står det rätt mycket. men som sagt, kul att titta i men inte mer smile

m3l1n
19 december 2006 · 200 Inlägg

köpte den för ett tag sen bra bok om man inte kan så mkt.. visas med bilder och det bra detaljerad text..från hur man byter växelspaks knoppen till om hur man monterar kjolpaket.. står ochså lite om lagar och sånt som är nyttigt att kunna smile

decib3L Körv
19 december 2006 · 3 535 Inlägg

Vafan, 300 spänn är inte mycket. Om det väl skiter sig kan det vara bra att ha en sådan bok hemma smile Själv har jag inte använt den dagligen, men det gånger jag använt den har den räddat livet på min bil wink

Senast redigerat av decib3L (19 december 2006)

Truckdriving Man
Timp_GTi
20 december 2006 · 188 Inlägg

Vissa grejer i den är bra upplagt och detaljerat, men en hel del grejer skriver står det knappt nåt om...Jaghar boken, har läst den en hel del, men jag hade förväntat mej mer utav den. Är egentligen inte värd 300 kr tycker jag

Volkswagen Corrado G60 JET "2.0 Eaton-projekt" (1991)
BlandadBenzin
21 december 2006 · 202 Inlägg

Timp_GTi skrev:
Vissa grejer i den är bra upplagt och detaljerat, men en hel del grejer skriver står det knappt nåt om...Jaghar boken, har läst den en hel del, men jag hade förväntat mej mer utav den. Är egentligen inte värd 300 kr tycker jag

Joo det är precis detta som ja kunde tänka mig.. man läser en massa skit osen det man verkligen vill veta detalöjerat får man knappt veta nåt :S

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang