Någon som har haft problem med Powerchip?

volvoX4Y
15 april 2007 · 95 Inlägg

Nån som har haft problem med deras chip ?

hmm

Ärliga svar önskas

Se upp för väduren
index
15 april 2007 · 658 Inlägg

Inte stött på några problem med Powerchip, har dock bara chippat en bil hos de. Har dock flera polare som kör Powerchip, vag, japs och saab och det har funkat bra.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
mr_persiano *GULAN*
15 april 2007 · 647 Inlägg

volvoX4Y skrev:
Nån som har haft problem med deras chip ?

hmm

Ärliga svar önskas

Jag chippade min bil hos dom. Min bil gick inte som den skulle efteråt. Och då sa han att det beror på mig dump. Jag köpte en ny dump och sen gick den lika dåligt. Sen fick jag inte hjälp efter  det. För dom åker från stad till stad. och det är inte lätt att få tag i dom. Men men....vissa har tur andra inte.

volvoX4Y
16 april 2007 · 95 Inlägg

Nu är det så att jag vet om att dom har förstört det för 2  st av mina polares bilar.
en kille med en volvo V40 -99  sen en polare med en Saab 9-3  års modell ?

Men deras databoxar har pajat o har inte fått rätt på dom illa.
Det blev nya databoxar o helt nytt program o allt.

jag vet att det funkar bra för många med ja undrar inte om deras kvallite har blitt ev lite sämre.

kliv gärna fram om du har haft nån litet beskymmer .  Eller om du tycker att dom är kanon bra.

alla kommentarer är vällkomna

Se upp för väduren
fish Allfixare
16 april 2007 · 1 475 Inlägg

Jag personligen har chippat 3 bilar hos dom... å jag drar mig inte för en 4e om så skulle bli. alla mina kompisar är nöjda med...

volvoX4Y
16 april 2007 · 95 Inlägg

kan säga att ja med chippat en volvo v40 hos dom . den har funkat rätt ok tills igår.
Bilen bara DOG.
Men fick igång den igen . Hos volvo hittar man inget fel inte heller i verkstaden ja lämnar in min bil ibland i.
Sen har ja inte talat om för dom att bilen är chippad då är det ju alltid det felet direkt enl volvos verkstäder i alla fall. men men Dör bilen igen kommer ja inte starta den igen utan direkt bogsera den till volvo , då kan dom lättare hitta felet.  Så sa dom till mig

Se upp för väduren
volvoX4Y
16 april 2007 · 95 Inlägg

volvoX4Y skrev:
kan säga att ja med chippat en volvo v40 hos dom . den har funkat rätt ok tills igår.
Bilen bara DOG.
Men fick igång den igen . Hos volvo hittar man inget fel inte heller i verkstaden ja lämnar in min bil ibland i.
Sen har ja inte talat om för dom att bilen är chippad då är det ju alltid det felet direkt enl volvos verkstäder i alla fall. men men Dör bilen igen kommer ja inte starta den igen utan direkt bogsera den till volvo , då kan dom lättare hitta felet.  Så sa dom till mig

Min blå volvo är BSR Chippad utan några strul på 3 år.

Den gula är powerchippad förra sommaren

Se upp för väduren
FatManCustoms grön aktivist
26 mars 2011 · 846 Inlägg

http://forum.saabturboclub.com/viewtopi … =powerchip

Där har du lite information från lite saab-anhängare.
Jag förstår nu varför en av deras anhängare / säljare säger att Jurg hatar SAAB...

Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang