Bilstereo golf-95 AUX ingång

Uppvaarmd
17 maj 2011 · 72 Inlägg

Tjenare allesammans.

Jag söker en bilstereo till min golf -95:a med en aux ingång. Den ska vara så billig som möjligt men det ända kravet ska vara att den ska klara att spela musik ifrån min Iphone som inte ska vara några problem med en AUX ingång?!

Har ni några bra tips på passande stereos? Måste jag byta ut hela själva "kasseten" eller bara den yttersta delen "skalet" som man "ser" ?!

spungeBob
17 maj 2011 · 179 Inlägg

Tjenare.

Jag är inte överdrivet insatt i dagsläget. Men sök runt på lite olika webshoppar så ska du se att där finns en hel drös huvudenheter för under tusenlappen.
Vad du menar med "kasett" förstår ja inte riktigt. Men du måste byta ut hela huvudenheten dvs. dra ut hela huvudenheten, dra loss kablarna där bak och koppla in i din nya investering, tryck in och börja använd.

Uppvaarmd
17 maj 2011 · 72 Inlägg

Okej tack så mycket spungeBob. Jag har kollat runt lite och bestämt mig för en billig bit ifrån teknikmagasinet. Den ska installeras imorgon.
Har du något tips hur man enkelt kan uppgradera sitt allt för klena ljudpacket i golfen?

spungeBob
17 maj 2011 · 179 Inlägg

Jag vet inte direkt någon budget eller så men ja hade väl rekommenderat en något kraftigare huvudenhet, ett koaxial-kit till framsystemet och möjligtvis ett "hatthyllepaket" om du vill och budgeten täcker det. smile
En polare till mig körde på det i sin golf, blev helt okej ljud. Givetvis beroende på vad man är ute efter och vilka grejer man köper!

TT-Avant
17 maj 2011 · 6 851 Inlägg

Kenwood kdc 3051 finns för ca850kr. Ljud i den är för pengarna toppen. Tror inte man hittar bättre ljud för mindre pengar?

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang