Sultan av Brunei, Hassanal Bolkiah, har garanterat fler bilar än dig och någon annan.

Nicklas-med-ck
6 juni 2011 · 272 Inlägg

Jag kom och tänka på Hassanal Bolkiah, sultan av Brunei, när jag läste lite trådar om vad diverse kända personer kör för bilar. Många är imponerade över kändisar som kör ca fem olika Ferrari och kanske en Rolls Royce samt några BMW och Mercor.

Här har ni listan på Hassanal Bolkiah's bilar. Garanterar att han har fler och ballare bilar än alla kändisar i hela världen tillsammans.

Trevlig läsning!

http://everycarmade.wordpress.com/sultan/

Senast redigerat av Nicklas-med-ck (6 juni 2011)

Larschan
6 juni 2011 · 519 Inlägg

Med risk att låta avundsjuk, men börjar det inte bli lite tråkigt att ha 176 exempel av en och samma bilmodell? Jag skulle tycka det var tråkigt att ha två eller max tre likadana bilmodeller...

Nicklas-med-ck
6 juni 2011 · 272 Inlägg

Larschan skrev:
Med risk att låta avundsjuk, men börjar det inte bli lite tråkigt att ha 176 exempel av en och samma bilmodell? Jag skulle tycka det var tråkigt att ha två eller max tre likadana bilmodeller...

Jag tror faktiskt inte att han är riktigt frisk.

blixtn
6 juni 2011 · 214 Inlägg

Nicklas-med-ck skrev:

Larschan skrev:
Med risk att låta avundsjuk, men börjar det inte bli lite tråkigt att ha 176 exempel av en och samma bilmodell? Jag skulle tycka det var tråkigt att ha två eller max tre likadana bilmodeller...

Jag tror faktiskt inte att han är riktigt frisk.

"Less is more" i vissa fall
Var dock väldigt avundsjuk på att han hade min drömbil Jaguar XJ220 och för att verkligen "rub it in my face" så hade han 19 st av den modellen! Pff

horbybonnen
6 juni 2011 · 1 160 Inlägg

va ingen amazon,pv eller duett
har han inte råd med riktiga bilar

Hamilton
6 juni 2011 · 8 873 Inlägg

Låser och hänvisar till bloggen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang