Vart köper man toningsfilm ???

Thony_mannen
28 december 2006 · 263 Inlägg

Tjena! Jag undrar vart man köper toningsfilm som är 45% ? Har sett att Sungraphics hade 55% som lägst! Någon som har tips om någon bra hemsida?

Volvo-Real-Power!
_fillan_ med lem
29 december 2006 · 1 925 Inlägg

Thony_mannen skrev:
Tjena! Jag undrar vart man köper toningsfilm som är 45% ? Har sett att Sungraphics hade 55% som lägst! Någon som har tips om någon bra hemsida?

varför måste du just ha 45% då ? har du kollat biltema ?

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
twin_cam Smålänning
29 december 2006 · 7 877 Inlägg

Mekonomen har. Vet dock inte deras lägsta tal, eller om dom har det på hemsidan.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
ronne
2 januari 2007 · 796 Inlägg

där var det billigt o bra

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
TheBabe
2 januari 2007 ·

kolla biltema eller något.. sök på google wink

John87 Stolt Volvoägare
2 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Mm, biltema har.

Däremot rekommenderar jag dig att låta nån som kan göra det fixa det åt dig. Det kan kosta lite, men det blir oftast mycket bättre gjort. Just med solfilm så kan det vara lite lurigt att sätta dit själv.

Har du gjort det innan så strunta i detta inlägget smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Bos
2 januari 2007 · 264 Inlägg

Cd Cardic

Volvo v70 (2008)
dyGGz V70D5
2 januari 2007 · 199 Inlägg

micro, eller din närmaste bilstylingsaffär..

Man lever bara en gång
Tykoo bilmekaniker
2 januari 2007 · 121 Inlägg

den på mekonomen är iaf mycket mer än 45%, jag har den på min bil.

volvo_745
10 januari 2007 · 5 Inlägg

ad-center har ju billig o bra film annars som är enkel och använda

I feel need, a need for speed
Pontiacsweden
11 januari 2007 · 49 Inlägg

Köp riktigt bra film istället för att stirra på enbart priset. Är enormt stor skillnad på kvalitet och dom dyrare är tjockare och håller därför bättre om man har en välvd ruta och behöver forma den.

Kolla också vad en firma tar för att göra jobbet. Min kostade det 1000:- (med kvitto!) för att göra båda sidorutorna i fram (har inga sidorutor bak). Då mekar dom bort inredningen på dörrarna för att få filmen på hela rutan och inte bara till gummilisten, håller mycket bättre. Knappast värt att göra jobbet själv när man kan få det gjort för dom pengarna.

John87 Stolt Volvoägare
11 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Noxin skrev:
Köp riktigt bra film istället för att stirra på enbart priset. Är enormt stor skillnad på kvalitet och dom dyrare är tjockare och håller därför bättre om man har en välvd ruta och behöver forma den.

Kolla också vad en firma tar för att göra jobbet. Min kostade det 1000:- (med kvitto!) för att göra båda sidorutorna i fram (har inga sidorutor bak). Då mekar dom bort inredningen på dörrarna för att få filmen på hela rutan och inte bara till gummilisten, håller mycket bättre. Knappast värt att göra jobbet själv när man kan få det gjort för dom pengarna.

Vart var detta?
Låter lite intressant ^^

Vilka är det som gör detta? Glasmästare? (dum fråga kanske..)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang