film: jag blir så JÄVLA FÖRBANNAD på allt jävla djur plågeri!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 januari 2007 · 5 753 Inlägg

fy fan, en polare som länkade den här... jag blir så jävla förbannad.. hur fan kan man?!?! jävla idioter mad

skulle man se de där i verkligheten så skulle man väll åka dit för mord eller nått, alltså man skulle ju fan inte kunna behärska sig mad
jag blir så jävulst förbannad så de finns inte mad

känsliga tittare undabedes!

*LÄNK RADERAD AV ADMIN*

alltså hur kan man?!??!


Om det nu är så hemskt, SPRID INTE SKITEN! Vill inte veta av att sånt här postas i det här forumet. /chrizz

Senast redigerat av chrizz (16 januari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Emirio
15 januari 2007 · 81 Inlägg

villka idioter det finns asså. vad fan har ett djur gjort dom..fy fan

Generalen Fritids-designer
15 januari 2007 · 293 Inlägg

Blev grymt förbannad när jag såg det här.
Om dem ens ska ha ihjäl djuren så ska det göras på ett bra sätt, genom spruta eller dylikt.
Att slå ihjäl ett djur på det viset skulle vara värt fängelse, och dömas som grov misshandel, enligt mig.
Vilka idioter det finns. sad

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Hultman Lastbilschaufför
15 januari 2007 · 265 Inlägg

Fy fan! Att man kan behandla djur så, så jävla idiotiska.
Blir så förbannad så man har lust att göra samma sak med dom som gör så.
Djuren kan ju inte ens försvara sig!
Det finns så mycket idioter på vår jord!

BMW 525 TDSA "Bruksbilen" (1996)
Hennk
15 januari 2007 · 65 Inlägg

skulle jag se det där på plats så skulle jag skinnflå mäniskorna levande istället

Volvo v70 (2001)
Ford Sierra (1991)
pulk
15 januari 2007 · 143 Inlägg

*LÄNK RADERAD* ett till exempel... ofta är det fattiga länder som plågar djuren tycker jag, men japaner har väl det skapligt bra ställt? mår dåligt av att se det på film, hur männsiskorna som "jobbar" med det kan stå ut förstår jag inte.

Senast redigerat av chrizz (16 januari 2007)

BMW 323 Ci (1999)
Aerodynamik ...
15 januari 2007 · 7 120 Inlägg

Så jävla fel att göra så, helt sjukt.
Men vill bara tilllägga att "Peta" är en organisation som kämpar för djurens rättigheter.
MEN de är emot djurförsök och att man äger husdjur. Orkar inte skriva allt om dem, men det är riktiga skithögar.

hommo
15 januari 2007 · 33 Inlägg

fy fan spydde nästan när jag så de där djuret dom hadde flott

Yugo
15 januari 2007 · 4 Inlägg

det är igentligen vi här i väst som är idioter.. vi köper ju deras så kallade lyx pälsar o dylikt!

isak90
15 januari 2007 · 1 997 Inlägg

säger som "hommo"... Fyfan att man kan göra så med levande djur:@
Man kunde gott gjort det på dom ist...


FYFAN

erra_90 ¨˜”°º•Chevy•º°”˜¨
15 januari 2007 · 34 Inlägg

Fy satan, skulle vilja få tag på en sådan person som beter sig som de gör på filmen, jag skulle vilja ge dem ett flertal danskaskallar!

MaGGoT 4 LiFe
Rawad C20LET
15 januari 2007 · 1 041 Inlägg

allt det här görs för att de här jävla horungar ska få nån bättre kvalite på pälsen.
säger bara brinn så långt in i helvete jävla djurplågare.
man blir så förbannad på såna människor, nu ser ni hur vidrig människan e i denna värld.
ÖNSKAR DE BARA DÖDEN DE HÖR JÄVLA SKIT FOLKET, DESSA JÄVLA IDIOTER.

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
jonesono Personal- och beteendevetare
15 januari 2007 · 1 082 Inlägg

Fruktansvärt är det! Men, tänk nu alla på att det skinn ni sitter på i bilstolen, har en gång suttit på ett djur. Vem kan garantera att dessa inte har plågats till döds? Såg på tv om någon lyxbil som det "gått åt" 12 oxar eller nått sådant, för skinninredningen och stolarna.. och, de presenterade detta som något bra. Säger inte även detta hur sjuk industrin har blivit?

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
GM_only
15 januari 2007 ·

usch dem är fan dumma i huet ju! ja fattar inte varför de inte ens kan döda djuren innan de flår dem.... det är ju hemsk... sen att den jävlen slår hunden och ställer sej på dens huvud när den rör sej är ju helt sjukt

beda
15 januari 2007 · 236 Inlägg

Kunde inte se filmerna..mår bara illa.. fruktansvärt hemskt o sjukt..

villon
15 januari 2007 · 684 Inlägg

Fattar mig inte på den här jävla världen asså hur sjukt den är,,, men hur tänker sådana människor som hålelr på med dessa?? vafan blir dom kåta av att flå djuren levande o sen låta dem va o dö stillsamt,, eller bara slå ihjäl huvudena på dem,, hur kan dom leva med sig själv och göra detta dag ut och dag in,,, o oftast är det jhu asiater eller sydamerikaner som gör detta tack vare att det finns sjuk marknad för det som borde förintas enligt mig,,, om någon inte är värd o leva så e de dom fakkin människorna som utför det här,, o dem jävlarna som betalar dem för det och fortsätter bara för att tjäna pengar.. Det är det värsta människan gör o använder djur o dödar för att tjäna pengar,, fan de e bättre att vi dödar vår egen ras föra alla andra... fy fan,, va man bara vill ge dem där människorna ett nackskott o stänga ner hela industrin,, man blir fan ledsen när man ser sånt här.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang